جستجو در بین هـــزاران ساعت آمـــــوزش

پایگـاه اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی

ایجاد هویت مجازی (برند سازی شخصی) افراد

ویدئوی آموزشی

زمان

اسفند

1401

مدرس

آقای دکتر نادر آل ابراهیم

ثبت نام












  موبایل:
برندسازی چیست؟ نحوه انتخاب کلمه و یا عبارت مناسب برای برند شخصی بر اساس داده های اسکوپوس - نحوه انتخاب کلمه و یا عبارت مناسب برای برند شخصی بر اساس داده های وب آف ساینس - نحوه انتخاب کلمه و یا عبارت مناسب برای برند شخصی بر اساس داده های گوگل اسکالر- نحوه انتخاب کلمه و یا عبارت مناسب برای برند شخصی بر اساس داده های شبکه های اجتماعی - تعریف هشتک های متناسب با برند شخصی - نحوه استفاده از کلمه و یا عبارت برند شخصی در مستندات علمی جدید تولید شده توسط محقق

این فیلم بخش دوم فیلم افزایش رویت پذیری و ضریب تاثیر تحقیقات می باشد.
*این دوره بصورت ویژه در استدیو ضبط شده است*
*توجه: پیوند بارگیری(لینک دانلود) تا سه روز پس از خرید قابل استفاده می باشد، لذا خواهشمند است ظرف این مدت اقدام به بارگیری (دانلود) محتوای مورد نمایید.

 

ایجاد هویت مجازی (برند سازی شخصی) افراد

 

فهرست مطالب ایجاد هویت مجازی (برند سازی شخصی) افراد :

1. آشنایی با جعبه ابزار پژوهشی دکتر نادر آل ابراهیم و محل قرارگیری ابزارهای ایجاد هویت مجازی (برند سازی شخصی) افراد

2. نحوه انتخاب کلمه و یا عبارت مناسب برای برند شخصی بر اساس داده های اسکوپوس

3. نحوه انتخاب کلمه و یا عبارت مناسب برای برند شخصی بر اساس داده های وب آف ساینس

4. نحوه انتخاب کلمه و یا عبارت مناسب برای برند شخصی بر اساس داده های گوگل اسکالر

5. نحوه انتخاب کلمه و یا عبارت مناسب برای برند شخصی بر اساس داده های شبکه های اجتماعی

6. تعریف هشتک های متناسب با برند شخصی

7. نحوه استفاده از کلمه و یا عبارت برند شخصی در مستندات علمی جدید تولید شده توسط محقق

 

 درباره دوره ایجاد هویت مجازی (برند سازی شخصی) افراد :

آیا می دانید که بیش از 43% از مقالاتی که در نشریات ISI  به چاپ رسیده هرگز مورد استناد قرار نگرفته اند (nature.com/top100, 2014)؟ بطور قطع کیفیت مقالات دلیلی بر بی توجهی سایر محققین نبوده بلکه عدم اطلاع از وجود چنین مقالاتی؛ علت اصلی عدم استنادات بوده است. چاپ یک مقاله در یک نشریه معتبرعلمی تنها نیمی از راه نشر آن است، بخش اعظمی از فرآیند مربوط به رویت پذیری آن مقاله می باشد. استفاده از ابزارهای پژوهشی مناسب می تواند به محقق کمک کند تا نتیجه کار خود را در دسترس سایرین قرار داده و در نهایت، مقاله اش استنادات مناسبی بگیرد. سهم استناد به مقالات تاثیر شگرفی در رتبه بندی دانشگاهها دارد. بنابراین با افزایش ضریب تاثیر مقالات به ارتقا رتبه علمی فرد و دانشگاه کمک شایانی خواهد شد. دکتر آل ابراهیم بعنوان مبدع “Research tools” در این مرکز سعی دارد تا فضایی را در کشور فراهم آورد تا محققین و سیاستگذاران در دانشگاه ها با روشهای نوین بهبود رویت پذیری و افزایش ضریب تاثیر مقالات علمی آشنا شوند تا رتبه محقق و رتبه دانشگاه در رنکینگ جهانی ارتقاء یابد.

اهمیت موضوع دیدن شدن کارهای تحقیقاتی و رتبه بندی دانشگاه ها:

اغلب نظام های رتبه بندی بر روی شهرت، ویژگی های عملکردی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی متمرکز شده اند. امروزه سیستم های رتبه بندی فراوانی در جهان وجود دارند که دانشگاه های کشورها را در سطح ملی یا بین المللی مقایسه و رتبه بندی می کنند. از مشهورترین و پر کاربردترین رتبه بندی های بین المللی، می توان به سه سیستم رتبه بندی QS World University Rankings و سیستم رتبه بندی دانشگاه جیو تانگ شانگهای  Shanghai Jiao Tong University معروف به شانگهای رنکیگ یا Academic Ranking of World Universities و سیستم رتبه بندی تایمز Times Higher Education World University Rankings اشاره کرد. پس از نظام رتبه بندی شانگهای و تایمز، رتبه بندی های بین المللی دیگری نظیر رتبه بندی CWTS Leiden Ranking  و ISC و Webometrics و U-Multirank و US News Best Global Universities وRUR World University Rankings  و…از سوی سازمان های مختلف ارائه شده و هر کدام با روش و شاخص های خاصی درصدد رتبه بندی موسسات آموزشی در سطح جهانی هستند.
رتبه بندی دانشگاه ها فرآیند انتخاب را برای سیاستگذاران جهت تخصیص بودجه، برای دانشجویان جهت انتخاب دانشگاه هدف، برای صنعت گران جهت یافتن همکار دانشگاهی، و برای سایر دانشگاه ها؛ یافتن همکار تحقیقاتی را ساده می نماید. دانشگاه‌ها همواره به دنبال دستیابی به جایگاه بالاتر هستند. احراز رتبه‌های بهتر، با پذیرش دانشجویان با توانایی بالاتر و در نتیجه بهبود کیفیت ورودی دانشگاه رابطه مستقیم دارد .
با توجه به شاخص های رتبه بندی، شهرت دانشگاه، تعداد مقالات، و ارجاع به آنها از مهمترین شاخص ها در تعیین رتبه بندی یک دانشگاه ه است. بنابر این رویت پذیری و افزایش ضریب تاثیر تحقیقات اثر به سزایی در افزایش رتبه فرد محقق و دانشگاه وی دارد. بر همین اساس این مرکز با استقرار در معاونت آموزشی سازمان جهاد دانشگاهی تهران برنامه ای را برای افزایش رتبه فرد محقق، رنکینگ دانشگاه ها، و رویت پذیری مقالات که منجر به افزایش استنادات به آنها خواهد شد تدارک دیده است.

 

فیلم های مرتبط با ایجاد هویت مجازی (برند سازی شخصی) افراد:

ساختن کلیپ های کوتاه از دستاوردهای پژوهشی و تهیه Layman Abstract

معرفی شبکه های اجتماعی علمی و نحوه عضویت و فعالیت در آنها

بازار یابی به کمک ایمیل Email Marketing

مدرس

آقای دکتر نادر آل ابراهیم

لطفا در صورت بروز هرگونه مشکل به شماره 09217023642 از طریق واتس اپ یا تلگرام پیام ارسال فرمایید

محتوای مرتبط

ویدئوی آموزشی

فیلم آموزشی یادگیری ماشین برای علوم پزشکی

زمان

اسفند ماه

1401

 

مدرس

آقای دکتر عبدالصمد کرامت فر

ویدئوی آموزشی

مباحث پیشرفته یادگیری عمیق؛ شبکه های توجه گرافی (Graph Attention Networks)

زمان

اسفند ماه

1401

 

مدرس

آقای دکتر عبدالصمد کرامت فر

ویدئوی آموزشی

تکنیک های تولید محتوای دیجیتال در حوزه سلامت در پلتفرم کنوا: دوره تکمیلی

زمان

اسفند ماه

1401

 

مدرس

خانم دکتر فاطمه زارعی (استادیار دانشکده علوم پزشکی ، دانشگاه تربیت مدرس)

کارگاه

آموزش مهارت های کاربردی در تدوین و چاپ مقالات ISI

زمان

بهمن ماه

1401

روز: پنجشنبه 27 بهمن 1401 ساعت:9 الی 14

مدرس

آقای دکتر سیدمجتبی شفاعی (پسا دکتری رشته مهندسی مکانیک بیوسیستم دانشگاه تهران)

ویدئوی آموزشی

تولید پادکست

زمان

اسفند ماه

1401

 

مدرس

خانم دکتر فاطمه زارعی (استادیار دانشکده علوم پزشکی ، دانشگاه تربیت مدرس)

ویدئوی آموزشی

ویدئوی آموزشی

فیلم آموزشی ویراستاری متون فارسی (مقدماتی)

زمان

اسفند ماه

1401

 

مدرس

خانم دکتر الهه وحیدی

کارگاه

آموزش نرم افزار Word برای پژوهشگران

زمان

اسفند ماه

1401

روز و ساعت برگزاری: متعاقبا اعلام خواهد شد

مدرس

آقای دکتر محمدجواد شایگان فرد

ویدئوی آموزشی

فیلم آموزشی افزایش رویت پذیری و ضریب تاثیر تحقیقات

زمان

اسفند ماه

1401

 

مدرس

آقای دکتر آل ابراهیم

ویدئوی آموزشی

روش عناصر متناهی

زمان

اسفند ماه

1401

 

مدرس

آقای دکتر محمدعلی مس فروش (عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی شاهرود)