جستجو در بین هـــزاران ساعت آمـــــوزش

پایگـاه اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی

بازار یابی به کمک ایمیل Email Marketing

ویدئوی آموزشی

زمان

اسفند

1402

مدرس

آقای دکتر آل ابراهیم

ثبت نام









  موبایل:
شنایی با جعبه ابزار پژوهشی دکتر نادر آل ابراهیم و محل قرارگیری ابزارهای بازاریابی از طریق ایمیل- چگونه ایمیل آدرس محققین را از پایگاه داده اسکوپوس استخراج کنیم - چگونه ایمیل آدرس محققین را از پایگاه داده وب آف ساینس استخراج کنیم -چگونه ایمیل آدرس محققین را از سایر مستندات علمی استخراج کنیم -استخراج ایمیل آدرس محققینی که به مقالات ما استناد کردند - تهیه نامه های شخصی سازی شده برای دعوت از متخصصین به همکاری -بازاریابی از طریق ایمیل با استفاده از امضا الکترونیکی مناسب

این فیلم بخش چهارم فیلم افزایش رویت پذیری و ضریب تاثیر تحقیقات می باشد.
*این دوره بصورت ویژه در استدیو ضبط شده است*
*توجه: پیوند بارگیری(لینک دانلود) تا سه روز پس از خرید قابل استفاده می باشد، لذا خواهشمند است ظرف این مدت اقدام به بارگیری (دانلود) محتوای مورد نمایید.

 

بازار یابی به کمک ایمیل Email Marketing

 

سر فصل مطالب بازار یابی به کمک ایمیل Email Marketing :

1- آشنایی با جعبه ابزار پژوهشی دکتر نادر آل ابراهیم و محل قرارگیری ابزارهای بازاریابی از طریق ایمیل

2- چگونه ایمیل آدرس محققین را از پایگاه داده اسکوپوس استخراج کنیم

3- چگونه ایمیل آدرس محققین را از پایگاه داده وب آف ساینس استخراج کنیم

4- چگونه ایمیل آدرس محققین را از سایر مستندات علمی استخراج کنیم

5- استخراج ایمیل آدرس محققینی که به مقالات ما استناد کردند

6- تهیه نامه های شخصی سازی شده برای دعوت از متخصصین به همکاری

7- بازاریابی از طریق ایمیل با استفاده از امضا الکترونیکی مناسب

 

 

درباره دوره بازار یابی به کمک ایمیل Email Marketing :

آیا می دانید که بیش از 43% از مقالاتی که در نشریات ISI  به چاپ رسیده هرگز مورد استناد قرار نگرفته اند (nature.com/top100, 2014)؟ بطور قطع کیفیت مقالات دلیلی بر بی توجهی سایر محققین نبوده بلکه عدم اطلاع از وجود چنین مقالاتی؛ علت اصلی عدم استنادات بوده است. چاپ یک مقاله در یک نشریه معتبرعلمی تنها نیمی از راه نشر آن است، بخش اعظمی از فرآیند مربوط به رویت پذیری آن مقاله می باشد. استفاده از ابزارهای پژوهشی مناسب می تواند به محقق کمک کند تا نتیجه کار خود را در دسترس سایرین قرار داده و در نهایت، مقاله اش استنادات مناسبی بگیرد. سهم استناد به مقالات تاثیر شگرفی در رتبه بندی دانشگاهها دارد. بنابراین با افزایش ضریب تاثیر مقالات به ارتقا رتبه علمی فرد و دانشگاه کمک شایانی خواهد شد. دکتر آل ابراهیم بعنوان مبدع “Research tools” در این مرکز سعی دارد تا فضایی را در کشور فراهم آورد تا محققین و سیاستگذاران در دانشگاه ها با روشهای نوین بهبود رویت پذیری و افزایش ضریب تاثیر مقالات علمی آشنا شوند تا رتبه محقق و رتبه دانشگاه در رنکینگ جهانی ارتقاء یابد.

اهمیت موضوع دیدن شدن کارهای تحقیقاتی و رتبه بندی دانشگاه ها:

اغلب نظام های رتبه بندی بر روی شهرت، ویژگی های عملکردی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی متمرکز شده اند. امروزه سیستم های رتبه بندی فراوانی در جهان وجود دارند که دانشگاه های کشورها را در سطح ملی یا بین المللی مقایسه و رتبه بندی می کنند. از مشهورترین و پر کاربردترین رتبه بندی های بین المللی، می توان به سه سیستم رتبه بندی QS World University Rankings و سیستم رتبه بندی دانشگاه جیو تانگ شانگهای  Shanghai Jiao Tong University معروف به شانگهای رنکیگ یا Academic Ranking of World Universities و سیستم رتبه بندی تایمز Times Higher Education World University Rankings اشاره کرد. پس از نظام رتبه بندی شانگهای و تایمز، رتبه بندی های بین المللی دیگری نظیر رتبه بندی CWTS Leiden Ranking  و ISC و Webometrics و U-Multirank و US News Best Global Universities وRUR World University Rankings  و…از سوی سازمان های مختلف ارائه شده و هر کدام با روش و شاخص های خاصی درصدد رتبه بندی موسسات آموزشی در سطح جهانی هستند. 
رتبه بندی دانشگاه ها فرآیند انتخاب را برای سیاستگذاران جهت تخصیص بودجه، برای دانشجویان جهت انتخاب دانشگاه هدف، برای صنعت گران جهت یافتن همکار دانشگاهی، و برای سایر دانشگاه ها؛ یافتن همکار تحقیقاتی را ساده می نماید. دانشگاه‌ها همواره به دنبال دستیابی به جایگاه بالاتر هستند. احراز رتبه‌های بهتر، با پذیرش دانشجویان با توانایی بالاتر و در نتیجه بهبود کیفیت ورودی دانشگاه رابطه مستقیم دارد .
با توجه به شاخص های رتبه بندی، شهرت دانشگاه، تعداد مقالات، و ارجاع به آنها از مهمترین شاخص ها در تعیین رتبه بندی یک دانشگاه ه است. بنابر این رویت پذیری و افزایش ضریب تاثیر تحقیقات اثر به سزایی در افزایش رتبه فرد محقق و دانشگاه وی دارد. بر همین اساس این مرکز با استقرار در معاونت آموزشی سازمان جهاد دانشگاهی تهران برنامه ای را برای افزایش رتبه فرد محقق، رنکینگ دانشگاه ها، و رویت پذیری مقالات که منجر به افزایش استنادات به آنها خواهد شد تدارک دیده است.

فیلم های مرتبط با بازار یابی به کمک ایمیل Email Marketing: 

فیلم آموزشی افزایش رویت پذیری و ضریب تاثیر تحقیقات

ساختن کلیپ های کوتاه از دستاوردهای پژوهشی و تهیه Layman Abstract

معرفی شبکه های اجتماعی علمی و نحوه عضویت و فعالیت در آنها

ایجاد هویت مجازی (برند سازی شخصی) افراد

فیلم آموزشی فرآیند نوشتن مقاله مروری

مدرس

آقای دکتر آل ابراهیم

لطفا در صورت بروز هرگونه مشکل به شماره 09217023642 از طریق واتس اپ یا تلگرام پیام ارسال فرمایید

محتوای مرتبط

ویدئوی آموزشی

بوم کسب و کار

زمان

اسفند ماه

1402

 

مدرس

آقای دکتر محمدجواد شایگان فرد (دانشیار دانشگاه علم و فرهنگ)

ویدئوی آموزشی

Variational Graph Auto-Encoder

زمان

اسفند ماه

1402

 

مدرس

آقای دکتر عبدالصمد کرامت فر

ویدئوی آموزشی

کاربرد مدل های سری زمانی منقطع در تحلیل اثر سیاست های بخش سلامت

زمان

اسفند ماه

1402

 

مدرس

آقای دکتر محسن بیاتی (استادیار دانشگاه علوم پزشکی شیراز)

ویدئوی آموزشی

تنظیم BERT برای دسته بندی متن

زمان

اسفند ماه

1402

 

مدرس

آقای دکتر عبدالصمد کرامت فر

ویدئوی آموزشی

چگونه مقاله مان را به مجلات بین المللی ارسال کنیم؟

زمان

اسفند ماه

1402

 

مدرس

خانم محدثه رفیعی

ویدئوی آموزشی

فیلم آموزشی یادگیری ماشین برای علوم پزشکی

زمان

اسفند ماه

1402

 

مدرس

آقای دکتر عبدالصمد کرامت فر

کارگاه

دوره جامع بودجه ریزی (سطح مقدماتی)

زمان

اردیبهشت ماه

1402

روز و ساعت برگزاری: متعاقبا اعلام خواهد شد

مدرس

آقای محمد کرد بچه (کارشناس ارشد سابق سازمان برنامه و بودجه کشور)

کارگاه

روش تحقیق کمی

زمان

اردیبهشت ماه

1402

روز و ساعت برگزاری: متعاقبا اعلام خواهد شد

مدرس

خانم دکتر مهوش لطفی

ویدئوی آموزشی

کاربرد نرم افزار End Note در استناددهی مقالات و متون علمی

زمان

اسفند ماه

1402

 

مدرس

آقای دکتر محمدجواد شایگان فرد

ویدئوی آموزشی

فیلم آموزشی آشنایی با Scimago

زمان

اسفند ماه

1402

 

مدرس

خانم محدثه رفیعی