APA:
کپینریمانی، محمد، عالی ساری نصیرلو، کریم، و موسی زاده، توکل. (1393). مقایسه اثربخشی آموزش متمرکز بر هیجان و کنترل تکانه بر فرسودگی تحصیلی و عواطف مثبت و منفی دانش آموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری. ناتوانی های یادگیری، 3(3 (پیاپی 10))، 79-99. SID. https://sid.ir/paper/210168/fa
Vancouver:
کپینریمانی محمد، عالی ساری نصیرلو کریم، موسی زاده توکل. مقایسه اثربخشی آموزش متمرکز بر هیجان و کنترل تکانه بر فرسودگی تحصیلی و عواطف مثبت و منفی دانش آموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری. ناتوانی های یادگیری[Internet]. 1393؛3(3 (پیاپی 10)):79-99. Available from: https://sid.ir/paper/210168/fa
IEEE:
کپیمحمد نریمانی، کریم عالی ساری نصیرلو، و توکل موسی زاده، “مقایسه اثربخشی آموزش متمرکز بر هیجان و کنترل تکانه بر فرسودگی تحصیلی و عواطف مثبت و منفی دانش آموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری،” ناتوانی های یادگیری، vol. 3، no. 3 (پیاپی 10)، pp. 79–99، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/210168/fa