مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

506
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

240
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

بررسی آمیخته بازاریابی بر روی افزایش فروش کتاب های جهانگردی

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 پژوهش حاضر کوششی است در جهت بررسی عوامل مهم و موثر آمیخته بازاریابی در افزایش فروش کتاب های جهانگردی, در این پژوهش سعی شده است تا مهم ترین عوامل بازاریابی که در افزایش فروش کتاب تاثیرگذار است و موجب می شود که بازاریابان در این بخش اقدام به پژوهش ها و هزینه های زیادی نمایند را مورد بحث و بررسی قرار داده و تفسیر نماییم. این پژوهش با توجه به فرضیه های در نظر گرفته شده بر مبنای پارامترهایی نظیر محصول, قیمت, توزیع, ترفیع شکل گرفته است که به وجود ارتباط بین هریک از این پارامترها در افزایش فروش می پردازد. این پژوهش بر اساس روش توصیفی از شاخه پیمایشی, پس از تعیین فرضیه های مورد نظر وجمع آوری اطلاعات در راستای فرضیه ها در چارچوب پژوهش نظری انجام گرفته است. جامعه آماری برای پژوهش حاضر کتابفروشان و دانشجویان رشته مدیریت جهانگردی است و در بخش پیمایشی پژوهش پرسش نامه هایی تدوین شد که این پرسشنامه ها در بین 150 نفر از گروه هدف توزیع شد که پس جمع آوری و تلخیص, داده ها بر اساس آزمون کولموگوروف-اسمیرنوف, فریدمن و آزمون میانگین یک جامعه مورد بررسی و ارزیابی قرارگرفتند, که در نهایت طی اقدامات صورت گرفته 5 فرضیه این پژوهش مورد تایید قرار گرفت و مشخص شد به ترتیب مهمترین عوامل آمیخته بازاریابی در افزایش فروش کتاب:1-توزیع2-قیمت3-ترفیع4-محصولمی باشد و در انتها با توجه به پذیرفته و رد شدن فرضیه ها, پیشنهاداتی بر مبنای نتایج پژوهش برای بازاریابان و همچنین پیشنهادهایی صرف محققین آینده مطرح شده است.

چندرسانه ای

  • ثبت نشده است.
  • استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    جوادی، شمس، بالود، ستاره، و اسکندرپور، بهروز. (1394). بررسی آمیخته بازاریابی بر روی افزایش فروش کتاب های جهانگردی. کنفرانس بین المللی اقتصاد، مدیریت و فرهنگ ایرانی اسلامی. SID. https://sid.ir/paper/823258/fa

    Vancouver: کپی

    جوادی شمس، بالود ستاره، اسکندرپور بهروز. بررسی آمیخته بازاریابی بر روی افزایش فروش کتاب های جهانگردی. 1394. Available from: https://sid.ir/paper/823258/fa

    IEEE: کپی

    شمس جوادی، ستاره بالود، و بهروز اسکندرپور، “بررسی آمیخته بازاریابی بر روی افزایش فروش کتاب های جهانگردی،” presented at the کنفرانس بین المللی اقتصاد، مدیریت و فرهنگ ایرانی اسلامی. 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/823258/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button