APA:
کپیحکاک، محمد، و رحیمی اقدم، صمد. (1394). تبیین نقش معنویت سازمانی در خلق مزیت رقابتی پایدار (موردمطالعه: کارکنان شعب بانک مسکن شهرستان تبریز). مدیریت فرهنگ سازمانی، 13(2 )، 463-486. SID. https://sid.ir/paper/196420/fa
Vancouver:
کپیحکاک محمد، رحیمی اقدم صمد. تبیین نقش معنویت سازمانی در خلق مزیت رقابتی پایدار (موردمطالعه: کارکنان شعب بانک مسکن شهرستان تبریز). مدیریت فرهنگ سازمانی[Internet]. 1394؛13(2 ):463-486. Available from: https://sid.ir/paper/196420/fa
IEEE:
کپیمحمد حکاک، و صمد رحیمی اقدم، “تبیین نقش معنویت سازمانی در خلق مزیت رقابتی پایدار (موردمطالعه: کارکنان شعب بانک مسکن شهرستان تبریز)،” مدیریت فرهنگ سازمانی، vol. 13، no. 2 ، pp. 463–486، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/196420/fa