مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,470
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

425
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

سنجش و ارزیابی میزان اثربخشی سیستم آموزش بر سبک فکری بر اساس مدل ندهرمان

صفحات

 صفحه شروع 105 | صفحه پایان 117

چکیده

 امروزه محققین بسیاری به بررسی علل شکاف بین دانشگاه و صنعت پرداخته اند تا از این طریق بتوانند عوامل تاثیر گذار بر رشد و توسعه اقتصادی را بیابند. این محققین در جوامع صنعتی به این نتیجه رسیده اند که عامل رشد و توسعه اقتصادی, کارآفرینی می باشد و به همین منظور کارآفرینی جایگاه ویژه ای در چنین کشورهایی پیدا کرده است. این مقاله به دنبال پاسخگویی به این پرسش ها است, که آیا تفاوتی میان دانشجویان کارآفرینی با توجه به آموزش هایی که دیده اند و دانشجویان رشته های دیگر مدیریت وجود دارد یا خیر؟ میزان تمایلات فکری دانشجویان دو دانشگاه مذکور با توجه به چهار ربع مغزی ندهرمان از سیستم متعادل آموزشی برخوردار است؟ تا چه میزان آموزش های کارآفرینی در تعیین تمایل فکری آنان نقش ایفا می کنند؟ و در نهایت میزان بسترهای ظرفیت های بالقوه کارآفرینی در دو دانشگاه چگونه است؟ در این پژوهش از نظریه چهار ربع مغزی ندهرمان برای پاسخ به پرسش ها استفاده شده است. یافته های تحقیق بر تاثیر چشمگیر آموزش در تعیین ترجیحات فکری و بسترهای مناسب برای آموزش کارآفرینی در دو دانشگاه دلالت داشت. همچنین ملاحظه شد, دانشجویان مدیریت دانشگاه سمنان نسبت به دانشجویان مدیریت کارآفرینی دانشگاه تهران به صورت متعادل تری از هر دو نیمکره مغزشان بهره می برند.

چندرسانه ای

  • ثبت نشده است.
  • استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

    استناددهی

    APA: کپی

    رستگار، عباسعلی، ملک دار، مهدی، و تاج الدین، مهدی. (1390). سنجش و ارزیابی میزان اثربخشی سیستم آموزش بر سبک فکری بر اساس مدل ندهرمان. فناوری آموزش (فناوری و آموزش)، 6(2)، 105-117. SID. https://sid.ir/paper/155397/fa

    Vancouver: کپی

    رستگار عباسعلی، ملک دار مهدی، تاج الدین مهدی. سنجش و ارزیابی میزان اثربخشی سیستم آموزش بر سبک فکری بر اساس مدل ندهرمان. فناوری آموزش (فناوری و آموزش)[Internet]. 1390؛6(2):105-117. Available from: https://sid.ir/paper/155397/fa

    IEEE: کپی

    عباسعلی رستگار، مهدی ملک دار، و مهدی تاج الدین، “سنجش و ارزیابی میزان اثربخشی سیستم آموزش بر سبک فکری بر اساس مدل ندهرمان،” فناوری آموزش (فناوری و آموزش)، vol. 6، no. 2، pp. 105–117، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/155397/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button