APA:
کپیسپهریان آذر، فیروزه. (1390). مقایسه اثربخشی شناخت درمانی, حساسیت زدایی تدریجی و آموزش شیوه های صحیح مطالعه در کاهش اضطراب امتحان و افزایش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر. پژوهش های نوین روانشناختی (روانشناسی دانشگاه تبریز)، 6(23)، 75-94. SID. https://sid.ir/paper/120308/fa
Vancouver:
کپیسپهریان آذر فیروزه. مقایسه اثربخشی شناخت درمانی, حساسیت زدایی تدریجی و آموزش شیوه های صحیح مطالعه در کاهش اضطراب امتحان و افزایش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر. پژوهش های نوین روانشناختی (روانشناسی دانشگاه تبریز)[Internet]. 1390؛6(23):75-94. Available from: https://sid.ir/paper/120308/fa
IEEE:
کپیفیروزه سپهریان آذر، “مقایسه اثربخشی شناخت درمانی, حساسیت زدایی تدریجی و آموزش شیوه های صحیح مطالعه در کاهش اضطراب امتحان و افزایش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر،” پژوهش های نوین روانشناختی (روانشناسی دانشگاه تبریز)، vol. 6، no. 23، pp. 75–94، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/120308/fa