مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

جستجو در بین هـــزاران ساعت آمـــــوزش

پایگـاه اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

سواد دیجیتال و بازاریابی محصول در مشاغل آینده

ویدئوی آموزشی

زمان

اسفند

1405

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمدرس

آقای دکتر حمیدرضا عظیمی (دکتری مدیریت بازرگانی، مشاور بازاریابی اینترنتی و کسب و کار)

ثبت نام


 

  موبایل:
پیشرفت و توسعه روزانه تکنولوژی و وابسته شدن زندگی همه ی انسان های جهان به آن، این ضرورت را ایجاد می کند که هرکس اطلاعات کاملی در این زمینه کسب کند تا بتواند از تکنولوژی استفاده ی مفید و سودآوری داشته باشد.

سواد دیجیتال و بازاریابی محصول در مشاغل آینده

(این نشست در تاریخ 1400/09/02 برگزار شده است)

 

پیشرفت و توسعه روزانه تکنولوژی و وابسته‌ شدن زندگی همه‌ی انسان‌های جهان به آن، این ضرورت را ایجاد می‌ کند که هرکس اطلاعات کاملی در این زمینه کسب کند تا بتواند از تکنولوژی استفاده‌ی مفید و سودآوری داشته باشد.
- امروزه زندگی دیجیتالی یکی از وجوه زندگی همه‌ ی ماست و حتی اگر بپذیریم که می‌توانیم سهم تکنولوژی دیجیتال را در زندگی خود کاهش دهیم، اما بی‌تردید حذف کردن تکنولوژی از زندگی تقریباً امکان پذیر نیست (برخی از سبک‌های زندگی غیرممکن می‌شوند)

به همین علت، بسیاری از کشورهای جهان، تقویت سواد فناورانه و افزایش سواد دیجیتال را در برنامه‌ی آموزش و پرورش کودکان و نوجوانان و نیز در برنامه‌های آموزشی دانشگاهی گنجانده‌اند.


سواد‌ دیجیتال‌ چیست‌؟

- مهارت‌ هایی که افراد را برای استفاده موثر از فضای دیجیتال آماده ساخته و به آن‌ ها فرهنگ استفاده از رسانه‌ ها را نشان می‌ دهد سواد دیجیتال یا سواد تکنولوژی می‌گویند. این مهارت‌ ها که به سه بخش تقسیم می‌شود هر کدام یک جنبه مهم فضای دیجیتال را برای استفاده بهتر از آن در بر می‌گیردبخش اول به چگونگی استفاده از تکنولوژی و نحوه عملکرد آن، بخش دوم به تجزیه اطلاعات خوب از بد در فضای مجازی و بخش سوم به دانش فرهنگ استفاده از فضای مجازی می‌ پردازد. این مهارت‌ها کامل کننده یک‌دیگر می‌باشد و به تنهایی نه تنها سودمند نیستند بلکه باعث زیان و ضرر به دنیای دیجیتال می‌ شود.
- نام سواد دیجیتال اولین بار در کتاب سواد دیجیتال پال گیلستر ((Paul Gilster در دهه 1990 استفاده شد. در این دهه به دلیل این‌ که اینترنت به تازگی اختراع شده بود، مردم اطلاعات کافی برای استفاده از آن را نداشتند؛ به همین دلیل پال گیلستر که از همان اوایل از قدرت و پتانسیل اینترنت آگاه بود، برای آگاه‌سازی مردم این کتاب را نوشت.

بازاریابی محصول

بازاریابی محصول به پروسه آوردن محصول به بازار، تبلیغ کردن محصول و فروختن آن به مشتری است. بازاریابی محصول شامل داشتن درک مناسب و شناخت کافی از مخاطبان هدف و استفاده از پیام رسانی و قرارگیری استراتژیک در بازار برای افزایش سودآوری و تقاضا برای محصولات می باشدچه چیزی باعث می شود تا بازاریابی محصول منحصر به فرد باشد؟ چه تفاوتهایی با بازاریابی مرسوم دارد؟ بیایید تفاوت هایشان را بررسی کنیم.

 

جهت مشاهده فایل ویدئو این نشست کلیک نمایید.

 

 

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مدرس

آقای دکتر حمیدرضا عظیمی (دکتری مدیریت بازرگانی، مشاور بازاریابی اینترنتی و کسب و کار)

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

لطفا در صورت بروز هرگونه مشکل به شماره 09217023642 از طریق واتس اپ یا تلگرام پیام ارسال فرمایید

بازگشت به بالا
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

محتوای مرتبط

کارگاه

پکیج مهارت های پژوهش (صفر تا صد مقاله نویسی )

زمان

دی ماه

1404

روز و ساعت برگزاری: متعاقبا اعلام خواهد شد

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمدرس

ویدئوی آموزشی

فیلم آموزشی مباحث پیشرفته یادگیری عمیق؛ Graph Convolution Network (GCN)

زمان

اسفند ماه

1405

 

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمدرس

آقای دکتر عبدالصمد کرامت فر

ویدئوی آموزشی

آشنایی با داده کاوی در حوزه سلامت و مبانی اولیه تحلیل آن

زمان

اسفند ماه

1405

 

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمدرس

آقای دکتر علی اصغر حائری مهریزی (عضو هیات علمی گروه مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی پژوهشکده علوم بهداشتی جهاددانشگاهی)

ویدئوی آموزشی

کاربرد مدل های سری زمانی منقطع در تحلیل اثر سیاست های بخش سلامت

زمان

اسفند ماه

1405

 

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمدرس

آقای دکتر محسن بیاتی (استادیار دانشگاه علوم پزشکی شیراز)

کارگاه

آشنایی با شبکه های اجتماعی علمی (فرصت ها و چالش ها)

زمان

دی ماه

1404

روز: چهارشنبه 3 دی 1404 ساعت:18 الی 20

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمدرس

آقای دکتر سیدمجتبی شفاعی

ویدئوی آموزشی

فیلم آموزشی افزایش رویت پذیری و ضریب تاثیر تحقیقات

زمان

اسفند ماه

1405

 

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمدرس

آقای دکتر آل ابراهیم

ویدئوی آموزشی

فیلم آموزشی ResearchGate برای محققین

زمان

اسفند ماه

1405

 

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمدرس

خانم محدثه رفیعی

ویدئوی آموزشی

تکنیک های تولید محتوای دیجیتال در حوزه سلامت در پلتفرم کنوا: دوره مقدماتی

زمان

اسفند ماه

1405

 

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمدرس

خانم دکتر فاطمه زارعی (استادیار دانشکده علوم پزشکی ، دانشگاه تربیت مدرس)

ویدئوی آموزشی

تکنیک های تولید محتوای دیجیتال در حوزه سلامت در پلتفرم کنوا: دوره تکمیلی

زمان

اسفند ماه

1405

 

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمدرس

خانم دکتر فاطمه زارعی (استادیار دانشکده علوم پزشکی ، دانشگاه تربیت مدرس)

ویدئوی آموزشی

ارزیابی مجلات علمی و شاخص های موثر در انتخاب مجلات

زمان

اسفند ماه

1405

 

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمدرس

خانم دکتر سپیده میدانی نیکجه

telegram sharing button
whatsapp sharing button
linkedin sharing button
twitter sharing button
email sharing button
email sharing button
email sharing button
sharethis sharing button