APA:
کپیرضایی، فائزه، و حیدرزاده هنزایی، کامبیز. (1399). بررسی نقش تعدیل کننده تنوع طلبی, نوآوری و مستعد بودن مصرف کننده بر رابطه بین رضایت با وفاداری رفتاری مشتری. مدیریت بازاریابی، 15(49 )، 1-22. SID. https://sid.ir/paper/951101/fa
Vancouver:
کپیرضایی فائزه، حیدرزاده هنزایی کامبیز. بررسی نقش تعدیل کننده تنوع طلبی, نوآوری و مستعد بودن مصرف کننده بر رابطه بین رضایت با وفاداری رفتاری مشتری. مدیریت بازاریابی[Internet]. 1399؛15(49 ):1-22. Available from: https://sid.ir/paper/951101/fa
IEEE:
کپیفائزه رضایی، و کامبیز حیدرزاده هنزایی، “بررسی نقش تعدیل کننده تنوع طلبی, نوآوری و مستعد بودن مصرف کننده بر رابطه بین رضایت با وفاداری رفتاری مشتری،” مدیریت بازاریابی، vol. 15، no. 49 ، pp. 1–22، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/951101/fa