مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله همایش

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

445
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

171
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

بررسی تأثیر اپلیکیشن های بیمه بر رضایتمندی مشتریان و افزایش ضریب نفوذ بیمه

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 امروزه نقشی که تلفن های همراه در زندگی مردم ایفا می کنند بر کسی پوشیده نیست. برنامه های تلفن همراه در سطح جهانی همه گیر شده اند و شرکت ها می خواهند از مزایای برنامه های تلفن همراه برای ارتقای تجارت آنلاین خود نمایند. در این میان, هم زمان با توسعه مفهوم بازاریابی و رقابت, سازمان های خدماتی ازجمله بیمه ها به این موضوع پی برده اند که برای رسیدن به اهداف خود یا فرا رفتن از آن ها باید رضایت مشتریان را جلب نمایند. ازاین رو سازمان ها می کوشند تا با کسب رضایت مشتریان سهم خود از بازار را افزایش دهند. این مقاله به نقش اپلیکیشنهای بیمه بر رفتار مشتریان شرکت های بیمه ای و تأثیر آن در افزایش ضریب نفوذ بیمه می پردازد. ادبیات موضوع این پژوهش نشان می دهد که بین استفاده از اپلیکیشن های بیمه ای و رضایت مشتریان و به تبع آن ضریب نفوذ بیمه ارتباط وجود دارد. بدین منظور مدلی مشتمل بر 9 بعد مربوط به مزایای اپلیکیشن های بیمه طراحی شده تا تأثیر این ابعاد بر رضایت مشتریان مورد سنجش و ارزیابی قرار گیرد. پژوهش کمّی از طریق پیمایش برخط صورت گرفته و با استفاده از مدل یابی معادلات ساختاریافته آزمون فرضیه ها انجام شده است. نتایج تحلیلی حاکی از تأثیر ابعاد خرید آنلاین بیمه نامه, امکان مقایسه, مشاوره آنلاین, صرفه جویی در وقت بر رضایت بیمه گذاران است.

چندرسانه ای

  • ثبت نشده است.
  • استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    سربخشیان، احمد، رشیدی، آیدین، و خسروی، ابوالفضل. (1398). بررسی تأثیر اپلیکیشن های بیمه بر رضایتمندی مشتریان و افزایش ضریب نفوذ بیمه. همایش بین المللی بیمه و توسعه. SID. https://sid.ir/paper/899691/fa

    Vancouver: کپی

    سربخشیان احمد، رشیدی آیدین، خسروی ابوالفضل. بررسی تأثیر اپلیکیشن های بیمه بر رضایتمندی مشتریان و افزایش ضریب نفوذ بیمه. 1398. Available from: https://sid.ir/paper/899691/fa

    IEEE: کپی

    احمد سربخشیان، آیدین رشیدی، و ابوالفضل خسروی، “بررسی تأثیر اپلیکیشن های بیمه بر رضایتمندی مشتریان و افزایش ضریب نفوذ بیمه،” presented at the همایش بین المللی بیمه و توسعه. 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/899691/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button