مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله همایش

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

254
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

105
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

سازمانهای پاسخگوی سریع (FRO) ابزاری جهت ایجاد مشتری مداریی در صنعت بیمه

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 موضوع وفاداری مشتریان چه در بازاریابی صنعتی و چه در بازاریابی محصولات و خدمات مصرفی حائز اهمیت فراوانی است. در عصر جدید, توجه به رشد و توسعه مشتری مداری و داشتن مشتریان وفادار به عنوان عاملی مهم در استراتژی بازاریابی شرکت ها, افزایش یافته است. با افزایش رقابت بین شرکتهای بیمه در زمینه بدست آوردن سهم بیشتری از بازار, مدیران شرکتها ناگزیر به دنبال کسب رضایت بیشتر و استفاده از روشها و راهکارهایی جهت ایجاد و افزایش وفاداری مشتریانشان هستند. در این مطالعه شناسایی عوامل موثر بر وفادارسازی مشتریان با استفاده از مدل سازمان های پاسخگوی سریع(FRO) در دست تحقیق قرار می گیرد. در مدل سازمان های پاسخگوی سریع, عوامل ششگانه قیمت, کیفیت, خدمات, زمان, قابلیت اطمینان و انعطاف پذیری, منجر به رضایت شده می شود و در نتیجه بر وفاداری مشتریان تأثیر می گذارد و استفاده از این روش می تواند نشان از اهمیت سازمان به مشتری و مشتری مداری باشد. این پژوهش بر حسب هدف, کاربردی و بر حسب نحوه گردآوری داده ها, از نوع توصیفی پیمایشی است. جامعه آماری پژوهش را کلیه مراجعه کنندگان (بیمه گذاران) به شعب و نمایندگی های شرکت بیمه کوثر استان لرستان در یک بازه زمانی یک ماهه به تعداد 10800 نفر می باشد, تشکیل می دهند. نتایج آزمون t نشان می دهد با توجه به مدل سازمان های پاسخگوی سریع, شش دسته عوامل مورد بررسی, منجر به رضایت شده و باعث ایجاد مشتری مداری می گردد و همچنین بر وفاداری مشتریان اثرگذار می باشند. نتایج آزمون فریدمن نشان می دهد که عامل زمان بیشترین تأثیر و عامل قیمت کمترین تأثیر را در وفاداری مشتریان شرکت بیمه دارند که توجه به این عوامل می تواند در حفظ مشتریان سازمان حائز اهمیت باشد.

چندرسانه ای

  • ثبت نشده است.
  • استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    نعمتی، سعید، و جافری، زهرا. (1398). سازمانهای پاسخگوی سریع (FRO) ابزاری جهت ایجاد مشتری مداریی در صنعت بیمه. همایش بین المللی بیمه و توسعه. SID. https://sid.ir/paper/899675/fa

    Vancouver: کپی

    نعمتی سعید، جافری زهرا. سازمانهای پاسخگوی سریع (FRO) ابزاری جهت ایجاد مشتری مداریی در صنعت بیمه. 1398. Available from: https://sid.ir/paper/899675/fa

    IEEE: کپی

    سعید نعمتی، و زهرا جافری، “سازمانهای پاسخگوی سریع (FRO) ابزاری جهت ایجاد مشتری مداریی در صنعت بیمه،” presented at the همایش بین المللی بیمه و توسعه. 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/899675/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button