مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

440
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

166
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

اوﻟﻮﻳﺖ ﺑﻨﺪی ﻣﻮاﻧﻊ اﺟﺮای اﺳﺘﺮاﺗﮋی ﻫﺎی ﺑﺎزارﻳﺎﺑﻲ ﺑﺎ ﺑﻪ ﻛﺎرﮔﻴﺮی QFD و FAHP در ﻣﻮﺳﺴﺎت ﻣﺎﻟﻲ

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 اﻣﺮوزه اﻛﺜﺮ ﺳﺎزﻣﺎﻧﻬﺎ دارای اﺳﺘﺮاﺗﮋﻳﻬﺎی ﻛﻼن ﺳﺎزﻣﺎﻧﻲ ﻫﺴﺘﻨﺪ ﻛﻪ ﻣﺸﺨﺺ ﻛﻨﻨﺪه ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﻫﺎی رﺷﺪ و ﺗﻮسعه آﻧﻬﺎ ﻣﻲ ﺑﺎﺷﺪ. در اﻳﻦ ﻣﻴﺎن اﺳﺘﺮاﺗﮋﻳﻬﺎی ﺑﺎزارﻳﺎﺑﻲ ﺗﻌﻴﻴﻦ ﻣﻲ ﻛﻨﻨﺪ ﻛﻪ ﭼﮕﻮﻧﻪ ﻳﻚ ﻣﻮﺳﺴﻪ ﻣﺎﻟﻲ در درون ﺧﻮد ﺷﺮاﻳﻂ ﻻزم را ﺟﻬﺖ ﻛﺴﺐ ﻣﺰﻳﺖ رﻗﺎﺑﺘﻲ اﻳﺠﺎد ﻧﻤﺎﻳﺪ. اﺟﺮای درﺳﺖ اﺳﺘﺮاﺗﮋی ﻫﺎی ﺑﺎزارﻳﺎﺑﻲ, ﺑﺨﺶ ﻧﻬﺎﻳﻲ و ﺿﺎﻣﻦ ﻣﻮﻓﻘﻴﺖ ﻣﻮﺳﺴﻪ در ﺑﺎزارﻳﺎﺑﻲ اﺳﺖ. ﻧﺘﺎﻳﺞ ﺗﺤﻘﻴﻘﺎت در زﻣﻴﻨﻪ اﺟﺮای اﺳﺘﺮاﺗﮋﻳﻬﺎی ﺑﺎزارﻳﺎﺑﻲ ﻧﺸﺎن ﻣﻲ دﻫﺪ, اﻛﺜﺮ ﻣﻮﺳﺴﺎت ﺑﺮای ﭘﻴﺎده ﺳﺎزی اﻳﻦ ﻧﻮع اﺳﺘﺮاﺗﮋﻳﻬﺎ ﺑﺎ ﻣﻮاﻧﻌﻲ روﺑﺮو ﻫﺴﺘﻨﺪ. ﺑﺪﻳﻦ ﻣﻨﻈﻮر در اﻳﻦ ﭘﮋوﻫﺶ, اﺑﺘﺪا ﻣﻮاﻧﻊ ﻣﻮرد ﻧﻈﺮ ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ادﺑﻴﺎت ﻣﻮﺿﻮع, اﺳﻨﺎد ﻣﻮﺟﻮد و ﺑﻪ ﻛﻤﻚ ﻛﺎرﺷﻨﺎﺳﺎن ﻣﺮﺑﻮﻃﻪ ﺷﻨﺎﺳﺎﻳﻲ ﺷﺪه اﻧﺪ, ﺳﭙﺲ ﺑﺎ اﺳﺘﻔﺎده از ﺗﻜﻨﻴﻚ ﻫﺎی QFD و FAHP رﺗﺒﻪ ﺑﻨﺪی ﻣﻲ ﺷﻮﻧﺪ ﺗﺎ ﺑﺮ ﺣﺴﺐ اوﻟﻮﻳﺘﺸﺎن ﻣﻮرد ﺗﻮﺟﻪ ﺳﺎزﻣﺎن ﻗﺮار ﮔﻴﺮﻧﺪ. ﻧﺘﺎﻳﺞ ﺣﺎﺻﻞ ﻧﺸﺎن ﻣﻲ دﻫﺪ ﻛﻪ ﻣﻮاﻧﻊ ﻣﺪﻳﺮﻳﺘﻲ دارای ﺑﺎﻻﺗﺮﻳﻦ رﺗﺒﻪ اﺳﺖ و ﺑﻘﻴﻪ ﻣﻮاﻧﻊ ﺑﻪ ﺗﺮﺗﻴﺐ اوﻟﻮﻳﺖ ﺑﺎﻳﺪ ﻣﻮرد ﺗﻮﺟﻪ ﻗﺮار ﮔﻴﺮﻧﺪ.

چندرسانه ای

  • ثبت نشده است.
  • استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    رضایی، حسین، ﭘﻮرﻣﺼﻄﻔی، مهدی، و خلیلی، مهدی. (1389). اوﻟﻮیﺖ ﺑﻨﺪی ﻣﻮاﻧﻊ اﺟﺮای اﺳﺘﺮاﺗﮋی ﻫﺎی ﺑﺎزاریﺎﺑی ﺑﺎ ﺑﻪ کﺎرﮔیﺮی QFD و FAHP در ﻣﻮﺳﺴﺎت ﻣﺎﻟی. کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات مالی. SID. https://sid.ir/paper/809057/fa

    Vancouver: کپی

    رضایی حسین، ﭘﻮرﻣﺼﻄﻔی مهدی، خلیلی مهدی. اوﻟﻮیﺖ ﺑﻨﺪی ﻣﻮاﻧﻊ اﺟﺮای اﺳﺘﺮاﺗﮋی ﻫﺎی ﺑﺎزاریﺎﺑی ﺑﺎ ﺑﻪ کﺎرﮔیﺮی QFD و FAHP در ﻣﻮﺳﺴﺎت ﻣﺎﻟی. 1389. Available from: https://sid.ir/paper/809057/fa

    IEEE: کپی

    حسین رضایی، مهدی ﭘﻮرﻣﺼﻄﻔی، و مهدی خلیلی، “اوﻟﻮیﺖ ﺑﻨﺪی ﻣﻮاﻧﻊ اﺟﺮای اﺳﺘﺮاﺗﮋی ﻫﺎی ﺑﺎزاریﺎﺑی ﺑﺎ ﺑﻪ کﺎرﮔیﺮی QFD و FAHP در ﻣﻮﺳﺴﺎت ﻣﺎﻟی،” presented at the کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات مالی. 1389، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/809057/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button