مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

335
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

280
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

باﻧﻜﺒﻴﻤﻪ؛ روﻳﻜﺮدی ﺟﺪﻳﺪ ﺑﺮای ﺑﺎزارﻳﺎﺑﻲ ﺧﺪﻣﺎت ﻣﺎﻟﻲ در اﻳﺮان

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

کلیدواژه

ثبت نشده است

چکیده

 از دﻫﻪ ﻫﻔﺘﺎد، ﺗﺠﺮﺑﻪ ﺑﺎﻧﻜﺪاری ﺧﺼﻮﺻﻲ در اﻳﺮان اﻏﺎز ﮔﺮدﻳﺪ و از ﺳﺎﻟﻬﺎی ﻧﺨﺴﺖ دﻫﻪ ﻫﺸﺘﺎد، ﺷﺮﻛﺘﻬﺎی ﺑﻴﻤﻪ ﺧﺼﻮﺻﻲ ﻧﻴﺰ ﻓﻌﺎﻟﻴﺖ ﺧﻮد را اﻏﺎز ﻛﺮدﻧﺪ. در ﺣﺎل ﺣﺎﺿﺮ ﻓﻌﺎﻟﻴﺖ ﺑﺮﺧﻲ ﺷﺮﻛﺘﻬﺎ، ﺻﺮﻓﺎ ﺑﻴﻤﻪ ﮔﺮی و ﻓﻌﺎﻟﻴﺖ ﺑﺮﺧﻲ ﺷﺮﻛﺘﻬﺎی دﻳﮕﺮ ﺻﺮﻓﺎ ﺑﺎﻧﻜﺪاری اﺳﺖ. اﻣﺎﺑﺮﺧﻲ ﺷﺮﻛﺘﻬﺎی در ﻗﺎﻟﺐ ﻳﻚ ﮔﺮوه ﻣﺎﻟﻲ ﺧﺪﻣﺎت ﺑﺎﻧﻜﻲ، ﺑﻴﻤﻪ ای، ﺳﺮﻣﺎﻳﻪ ﮔﺰاری، ﺻﺮاﻓﻲ و ﺳﺎﻳﺮ ﺧﺪﻣﺎت ﻣﺎﻟﻲ در ﻛﻨﺎر ﻳﻜﺪﻳﮕﺮ اﻧﺠﺎم ﻣﻲ دﻫﻨﺪ. اﻏﻠﺐ ﮔﺮوﻫﻬﺎی ﻣﺎﻟﻲ دارای ﺳﻬﺎﻣﺪاران ﻣﺸﺘﺮک و ﻳﺎ ﻫﻴﺎت ﻣﺪﻳﺮه ﻣﺸﺘﺮک ﻫﺴﺘﻨﺪ. اﻳﻦ اﻣﺮ ﺑﺎﻋﺚ ﻫﻤﻜﺎری ﻧﺰدﻳﻚ ﺑﺎﻧﻜﻬﺎ و ﺷﺮﻛﺘﻬﺎی ﺑﻴﻤﻪ ﻣﺘﻌﻠﻖ ﺑﻪ ﻳﻚ ﮔﺮوه ﻣﺎﻟﻲ ﺷﺪه اﺳﺖ. ﺑﺎ اﻳﻨﺤﺎل ﻳﻜﭙﺎرﭼﮕﻲ اراﻳﻪ ﺧﺪﻣﺎت ﻣﺎﻟﻲ در اﻳﺮان ﻫﻨﻮز در ﻣﺮاﺣﻞ ﻧﺨﺴﺘﻴﻦ اﺳﺖ. ﺗﺠﺮﺑﻪ ﻫﺎی ﻣﺤﺪودی در ﻋﺮﺿﻪ ﺧﺪﻣﺎت ﺑﻴﻤﻪ ای در ﺷﻌﺐ ﺑﺎﻧﻜﻲ در ﺣﺎل اﻧﺠﺎم اﺳﺖ. در اﻳﻦ ﻣﻘﺎﻟﻪ ﺳﻌﻲ ﺧﻮاﻫﻴﻢ ﻛﺮد ﻛﻪ ﺑﺎ ﻧﮕﺎﻫﻲ ﺑﻪ وﺿﻌﻴﺖ ﺳﺎﺧﺘﺎری ﺑﺎﻧﻜﺒﻴﻤﻪ، راﻫﻜﺎرﻫﺎی اﺳﺘﻘﺮار آن در ﻧﻈﺎم ﺑﺎﻧﻜﻲ اﻳﺮان را اراﻳﻪ دﻫﻴﻢ. ﻫﻤﭽﻨﻴﻦ، روﺷﻬﺎی ﻣﺨﺘﻠﻒ ﺗﻮزﻳﻊ ﺧﺪﻣﺎت ﺑﻴﻤﻪ در ﺑﺎﻧﻜﻬﺎ را ﺑﺮرﺳﻲ ﺧﻮاﻫﻴﻢ ﻛﺮد.

چندرسانه ای

  • ثبت نشده است.
  • استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    ارسطو، ایمان، و هادیان، سمیه. (1389). باﻧکﺒیﻤﻪ؛ رویکﺮدی ﺟﺪیﺪ ﺑﺮای ﺑﺎزاریﺎﺑی ﺧﺪﻣﺎت ﻣﺎﻟی در ایﺮان. کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات مالی. SID. https://sid.ir/paper/809055/fa

    Vancouver: کپی

    ارسطو ایمان، هادیان سمیه. باﻧکﺒیﻤﻪ؛ رویکﺮدی ﺟﺪیﺪ ﺑﺮای ﺑﺎزاریﺎﺑی ﺧﺪﻣﺎت ﻣﺎﻟی در ایﺮان. 1389. Available from: https://sid.ir/paper/809055/fa

    IEEE: کپی

    ایمان ارسطو، و سمیه هادیان، “باﻧکﺒیﻤﻪ؛ رویکﺮدی ﺟﺪیﺪ ﺑﺮای ﺑﺎزاریﺎﺑی ﺧﺪﻣﺎت ﻣﺎﻟی در ایﺮان،” presented at the کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات مالی. 1389، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/809055/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button