APA:
کپیجلیلی، محمد. (1389). ﻧﻘﺶ ﺳﺎﻣﺎﻧﻪ اﻋﺘﺒﺎرﺳﻨﺠی در ﺗﺤﻘﻖ راﻫﺒﺮدﻫﺎی ﺑﺎزاریﺎﺑی ﺧﺪﻣﺎت اﻋﺘﺒﺎری ﺑﺎﻧکﻬﺎ (ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ ﻣﻮردی ﺷﺮکﺖ ﻣﺸﺎوره رتبه بندی اﻋﺘﺒﺎری ایﺮان). کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات مالی. SID. https://sid.ir/paper/809052/fa
Vancouver:
کپیجلیلی محمد. ﻧﻘﺶ ﺳﺎﻣﺎﻧﻪ اﻋﺘﺒﺎرﺳﻨﺠی در ﺗﺤﻘﻖ راﻫﺒﺮدﻫﺎی ﺑﺎزاریﺎﺑی ﺧﺪﻣﺎت اﻋﺘﺒﺎری ﺑﺎﻧکﻬﺎ (ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ ﻣﻮردی ﺷﺮکﺖ ﻣﺸﺎوره رتبه بندی اﻋﺘﺒﺎری ایﺮان). 1389. Available from: https://sid.ir/paper/809052/fa
IEEE:
کپیمحمد جلیلی، “ﻧﻘﺶ ﺳﺎﻣﺎﻧﻪ اﻋﺘﺒﺎرﺳﻨﺠی در ﺗﺤﻘﻖ راﻫﺒﺮدﻫﺎی ﺑﺎزاریﺎﺑی ﺧﺪﻣﺎت اﻋﺘﺒﺎری ﺑﺎﻧکﻬﺎ (ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ ﻣﻮردی ﺷﺮکﺖ ﻣﺸﺎوره رتبه بندی اﻋﺘﺒﺎری ایﺮان)،” presented at the کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات مالی. 1389، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/809052/fa