Start: 2/5/2023 2:36:30 PMEnd: 2/5/2023 2:36:30 PM >> 703

video

sound

نسخه انگلیسی

بازدید:

129

دانلود:

0

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی حاشیه بازاریابی شیر پاستوریزه در ایران

صفحات

 صفحه شروع 21 | صفحه پایان 30

چکیده

 اهداف این مطالعه شامل دو بخش می باشند: 1) تعیین الگوی مناسب برای توضیح حاشیه بازاریابی شیر پاستوریزه از سر مزرعه تا خرده فروشی در شش استان عمده تولید کننده شیر (تهران, خراسان, اصفهان, مازندران,  آذربایجان شرقی و فارس) با بهره گیری از داده های ماهانه طی سال های 1385-1379. 2) تعیین عواملی که به طور معنی دار بر حاشیه بازاریابی شیر پاستوریزه در شش استان مورد مطالعه تاثیرگذارند. سپس, با استفاده از آزمون های آکاییک و شوارتز, الگوی مارک آپ برای این تحلیل انتخاب شد. نتایج نشان داد که حاشیه بازاریابی شیر پاستوریزه بیشتر به قیمت خرده فروشی بستگی دارد تا هزینه های بازاریابی. نتایج نشان داد که حاشیه بازاریابی شیر پاستوریزه بیشتر به قیمت خرده فروشی بستگی دارد تا هزینه های بازاریابی.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی

    استناددهی






    مرکز اطلاعات علمی SID
    مرکز اطلاعات علمی SID
    ویراستاری
    مرکز اطلاعات علمی SID
    فایل موجود نیست.