مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

238
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

99
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

تبیین اثر هوش رقابتی بر ارتقاء جایگاه بسته بندی و نشان تجاری با نقش میانجی عملکرد سازمان

صفحات

 صفحه شروع 76 | صفحه پایان 90

چکیده

 هدف از این پژوهش, تبیین اثر هوش رقابتی بر ارتقاء جایگاه نشان تجاری با نقش میانجی عملکرد سازمان می­ باشد. این پژوهش توصیفی-پیمایشی از نوع همبستگی با ماهیت کاربردی و از لحاظ زمانی مقطعی می­ باشد. جامعه آماری این پژوهش شامل کلیه کارکنان شرکت مهندسی نوآور هوا در تهران است که با استفاده از فرمول کوکران تعداد 152 نفر به عنوان نمونه آماری به روش تصادفی ساده انتخاب شد. ابزار اندازه­ گیری تحقیق, پرسشنامه است. برای اندازه­ گیری روایی پرسشنامه­ ها از روش صوری و محتوایی استفاده شده است و برای تعیین پایایی آن از آلفای کرونباخ استفاده شد, که مقدار آن برابر 891/0 برآورد گردید. برای بررسی نرمال بودن داده­ ها از آزمون کولموگروف-اسمیرنوف و برای تحلیل داده­ ها از روش معادلات ساختاری با نرم افزار اسمارت پی ال اس استفاده شد. نتایج تحقیق نشان داد هوش رقابتی بر ارتقاء جایگاه نشان تجاری با نقش میانجی عملکرد سازمانی در شرکت نوآور هوا به طور معنی­ دار تأثیر دارد همچنین هوش رقابتی بر ارتقاء جایگاه نشان تجاری و عملکرد سازمان به طور معنی­ دار تأثیر دارد و عملکرد سازمان بر ارتقاء جایگاه نشان تجاری به طور معنی­ دار تأثیر دارد. بنابراین موفّقیّت فردا در عرصه کسب و کار از آن سازمان­ هایی است که بصیرت و آگاهی بیشتری نسبت به خود و محیط رقابت داشته باشند.

چندرسانه ای

  • ثبت نشده است.
  • استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    عباسی، حمیده، مالمیر، آمنه، و گرامی پور، فاطمه. (1399). تبیین اثر هوش رقابتی بر ارتقاء جایگاه بسته بندی و نشان تجاری با نقش میانجی عملکرد سازمان. علوم و فنون بسته بندی، 11(1 (پیاپی 43) )، 76-90. SID. https://sid.ir/paper/410061/fa

    Vancouver: کپی

    عباسی حمیده، مالمیر آمنه، گرامی پور فاطمه. تبیین اثر هوش رقابتی بر ارتقاء جایگاه بسته بندی و نشان تجاری با نقش میانجی عملکرد سازمان. علوم و فنون بسته بندی[Internet]. 1399؛11(1 (پیاپی 43) ):76-90. Available from: https://sid.ir/paper/410061/fa

    IEEE: کپی

    حمیده عباسی، آمنه مالمیر، و فاطمه گرامی پور، “تبیین اثر هوش رقابتی بر ارتقاء جایگاه بسته بندی و نشان تجاری با نقش میانجی عملکرد سازمان،” علوم و فنون بسته بندی، vol. 11، no. 1 (پیاپی 43) ، pp. 76–90، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/410061/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button