APA:
کپیعباسی، حمیده، مالمیر، آمنه، و گرامی پور، فاطمه. (1399). تبیین اثر هوش رقابتی بر ارتقاء جایگاه بسته بندی و نشان تجاری با نقش میانجی عملکرد سازمان. علوم و فنون بسته بندی، 11(1 (پیاپی 43) )، 76-90. SID. https://sid.ir/paper/410061/fa
Vancouver:
کپیعباسی حمیده، مالمیر آمنه، گرامی پور فاطمه. تبیین اثر هوش رقابتی بر ارتقاء جایگاه بسته بندی و نشان تجاری با نقش میانجی عملکرد سازمان. علوم و فنون بسته بندی[Internet]. 1399؛11(1 (پیاپی 43) ):76-90. Available from: https://sid.ir/paper/410061/fa
IEEE:
کپیحمیده عباسی، آمنه مالمیر، و فاطمه گرامی پور، “تبیین اثر هوش رقابتی بر ارتقاء جایگاه بسته بندی و نشان تجاری با نقش میانجی عملکرد سازمان،” علوم و فنون بسته بندی، vol. 11، no. 1 (پیاپی 43) ، pp. 76–90، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/410061/fa