APA:
کپیپناهی، علی احمد. (1399). عناصر تأثیرگذار در کارآمدی رسانه ی جمعی و مصونیت بخشی به آن (با تأکید بر آموزه های اخلاقی و روان شناختی). مطالعات اخلاق کاربردی (اخلاق)، 10(37 (پیاپی 59) )، 115-140. SID. https://sid.ir/paper/220578/fa
Vancouver:
کپیپناهی علی احمد. عناصر تأثیرگذار در کارآمدی رسانه ی جمعی و مصونیت بخشی به آن (با تأکید بر آموزه های اخلاقی و روان شناختی). مطالعات اخلاق کاربردی (اخلاق)[Internet]. 1399؛10(37 (پیاپی 59) ):115-140. Available from: https://sid.ir/paper/220578/fa
IEEE:
کپیعلی احمد پناهی، “عناصر تأثیرگذار در کارآمدی رسانه ی جمعی و مصونیت بخشی به آن (با تأکید بر آموزه های اخلاقی و روان شناختی)،” مطالعات اخلاق کاربردی (اخلاق)، vol. 10، no. 37 (پیاپی 59) ، pp. 115–140، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/220578/fa