APA:
کپیقائدامینی هارونی، عباس، ابراهیم زاده دستجردی، رضا، صادقی ده چشمه، مهرداد، و ماهرانی برزانی، مجید. (1398). تأثیر ارزش رابطه مشتری با بانک بر رفتار شهروندی مشتری از طریق متغیرهای میانجی کیفیت رابطه و قدرت رابطه (مورد مطالعه: بانک صادرات اصفهان). مدیریت بازاریابی، 14(42 )، 77-99. SID. https://sid.ir/paper/218813/fa
Vancouver:
کپیقائدامینی هارونی عباس، ابراهیم زاده دستجردی رضا، صادقی ده چشمه مهرداد، ماهرانی برزانی مجید. تأثیر ارزش رابطه مشتری با بانک بر رفتار شهروندی مشتری از طریق متغیرهای میانجی کیفیت رابطه و قدرت رابطه (مورد مطالعه: بانک صادرات اصفهان). مدیریت بازاریابی[Internet]. 1398؛14(42 ):77-99. Available from: https://sid.ir/paper/218813/fa
IEEE:
کپیعباس قائدامینی هارونی، رضا ابراهیم زاده دستجردی، مهرداد صادقی ده چشمه، و مجید ماهرانی برزانی، “تأثیر ارزش رابطه مشتری با بانک بر رفتار شهروندی مشتری از طریق متغیرهای میانجی کیفیت رابطه و قدرت رابطه (مورد مطالعه: بانک صادرات اصفهان)،” مدیریت بازاریابی، vol. 14، no. 42 ، pp. 77–99، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/218813/fa