APA:
کپیخادمیان، طلیعه، و مبارکی فرد، نیره. (1391). بررسی جامعه شناختی علل تاثیر تبلیغات بر میزان و نوع مصرف زنان و دختران (مطالعه موردی دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال). جامعه شناسی مطالعات جوانان(SOCIOLOGICAL STUDIES OF YOUTH)، 2(5)، 95-112. SID. https://sid.ir/paper/170203/fa
Vancouver:
کپیخادمیان طلیعه، مبارکی فرد نیره. بررسی جامعه شناختی علل تاثیر تبلیغات بر میزان و نوع مصرف زنان و دختران (مطالعه موردی دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال). جامعه شناسی مطالعات جوانان(SOCIOLOGICAL STUDIES OF YOUTH)[Internet]. 1391؛2(5):95-112. Available from: https://sid.ir/paper/170203/fa
IEEE:
کپیطلیعه خادمیان، و نیره مبارکی فرد، “بررسی جامعه شناختی علل تاثیر تبلیغات بر میزان و نوع مصرف زنان و دختران (مطالعه موردی دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال)،” جامعه شناسی مطالعات جوانان(SOCIOLOGICAL STUDIES OF YOUTH)، vol. 2، no. 5، pp. 95–112، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/170203/fa