APA:
کپیکفاش پور، آذر، و نجفی سیاهرودی، مهدی. (1388). تاثیر تحقیقات بازاریابی بر عملکرد از طریق فرهنگ بازارگرایی در آژانس های مسافرتی شهرستان مشهد. پژوهش نامه مدیریت تحول (پژوهش نامه مدیریت)، 1(2)، 111-131. SID. https://sid.ir/paper/154001/fa
Vancouver:
کپیکفاش پور آذر، نجفی سیاهرودی مهدی. تاثیر تحقیقات بازاریابی بر عملکرد از طریق فرهنگ بازارگرایی در آژانس های مسافرتی شهرستان مشهد. پژوهش نامه مدیریت تحول (پژوهش نامه مدیریت)[Internet]. 1388؛1(2):111-131. Available from: https://sid.ir/paper/154001/fa
IEEE:
کپیآذر کفاش پور، و مهدی نجفی سیاهرودی، “تاثیر تحقیقات بازاریابی بر عملکرد از طریق فرهنگ بازارگرایی در آژانس های مسافرتی شهرستان مشهد،” پژوهش نامه مدیریت تحول (پژوهش نامه مدیریت)، vol. 1، no. 2، pp. 111–131، 1388، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/154001/fa