APA:
کپیزارعی، عظیم، و اسدی، محمد. (1397). شناسایی عوامل کلیدی موفقیت در تدوین استراتژی مرچندایزینگ کاراکترهای انیمیشنی در بازار ایران با استفاده از روش نظریه مبنایی. مدیریت بازرگانی، 10(3 )، 567-582. SID. https://sid.ir/paper/140232/fa
Vancouver:
کپیزارعی عظیم، اسدی محمد. شناسایی عوامل کلیدی موفقیت در تدوین استراتژی مرچندایزینگ کاراکترهای انیمیشنی در بازار ایران با استفاده از روش نظریه مبنایی. مدیریت بازرگانی[Internet]. 1397؛10(3 ):567-582. Available from: https://sid.ir/paper/140232/fa
IEEE:
کپیعظیم زارعی، و محمد اسدی، “شناسایی عوامل کلیدی موفقیت در تدوین استراتژی مرچندایزینگ کاراکترهای انیمیشنی در بازار ایران با استفاده از روش نظریه مبنایی،” مدیریت بازرگانی، vol. 10، no. 3 ، pp. 567–582، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/140232/fa