APA:
کپیصفری، سعید، ابراهیمی، عباس، بیات، علی، و جمالی، علی. (1387). به کارگیری روش MCDM برای اندازه گیری رضایت مندی مشتریان فروشگاه های الکترونیکی. اقتصاد و تجارت نوین، 3(12)، 151-173. SID. https://sid.ir/paper/118591/fa
Vancouver:
کپیصفری سعید، ابراهیمی عباس، بیات علی، جمالی علی. به کارگیری روش MCDM برای اندازه گیری رضایت مندی مشتریان فروشگاه های الکترونیکی. اقتصاد و تجارت نوین[Internet]. 1387؛3(12):151-173. Available from: https://sid.ir/paper/118591/fa
IEEE:
کپیسعید صفری، عباس ابراهیمی، علی بیات، و علی جمالی، “به کارگیری روش MCDM برای اندازه گیری رضایت مندی مشتریان فروشگاه های الکترونیکی،” اقتصاد و تجارت نوین، vol. 3، no. 12، pp. 151–173، 1387، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/118591/fa