جستجو در بین هـــزاران ساعت آمـــــوزش

پایگـاه اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی

سواد دیجیتال و بازاریابی محصول در مشاغل آینده

ویدئوی آموزشی

زمان

اسفند

1401

مدرس

آقای دکتر حمیدرضا عظیمی (دکتری مدیریت بازرگانی، مشاور بازاریابی اینترنتی و کسب و کار)

ثبت نام

 

  موبایل:
پیشرفت و توسعه روزانه تکنولوژی و وابسته‌شدن زندگی همه‌ی انسان‌های جهان به آن، این ضرورت را ایجاد می‌کند که هرکس اطلاعات کاملی در این زمینه کسب کند تا بتواند از تکنولوژی استفاده‌ی مفید و سودآوری داشته باشد.

سواد دیجیتال و بازاریابی محصول در مشاغل آینده

(این نشست در تاریخ 1400/09/02 برگزار شده است)

 

پیشرفت و توسعه روزانه تکنولوژی و وابسته‌ شدن زندگی همه‌ی انسان‌های جهان به آن، این ضرورت را ایجاد می‌ کند که هرکس اطلاعات کاملی در این زمینه کسب کند تا بتواند از تکنولوژی استفاده‌ی مفید و سودآوری داشته باشد.
- امروزه زندگی دیجیتالی یکی از وجوه زندگی همه‌ ی ماست و حتی اگر بپذیریم که می‌توانیم سهم تکنولوژی دیجیتال را در زندگی خود کاهش دهیم، اما بی‌تردید حذف کردن تکنولوژی از زندگی تقریباً امکان پذیر نیست (برخی از سبک‌های زندگی غیرممکن می‌شوند)

به همین علت، بسیاری از کشورهای جهان، تقویت سواد فناورانه و افزایش سواد دیجیتال را در برنامه‌ی آموزش و پرورش کودکان و نوجوانان و نیز در برنامه‌های آموزشی دانشگاهی گنجانده‌اند.


سواد‌ دیجیتال‌ چیست‌؟

- مهارت‌ هایی که افراد را برای استفاده موثر از فضای دیجیتال آماده ساخته و به آن‌ ها فرهنگ استفاده از رسانه‌ ها را نشان می‌ دهد سواد دیجیتال یا سواد تکنولوژی می‌گویند. این مهارت‌ ها که به سه بخش تقسیم می‌شود هر کدام یک جنبه مهم فضای دیجیتال را برای استفاده بهتر از آن در بر می‌گیردبخش اول به چگونگی استفاده از تکنولوژی و نحوه عملکرد آن، بخش دوم به تجزیه اطلاعات خوب از بد در فضای مجازی و بخش سوم به دانش فرهنگ استفاده از فضای مجازی می‌ پردازد. این مهارت‌ها کامل کننده یک‌دیگر می‌باشد و به تنهایی نه تنها سودمند نیستند بلکه باعث زیان و ضرر به دنیای دیجیتال می‌ شود.
- نام سواد دیجیتال اولین بار در کتاب سواد دیجیتال پال گیلستر ((Paul Gilster در دهه 1990 استفاده شد. در این دهه به دلیل این‌ که اینترنت به تازگی اختراع شده بود، مردم اطلاعات کافی برای استفاده از آن را نداشتند؛ به همین دلیل پال گیلستر که از همان اوایل از قدرت و پتانسیل اینترنت آگاه بود، برای آگاه‌سازی مردم این کتاب را نوشت.

بازاریابی محصول

بازاریابی محصول به پروسه آوردن محصول به بازار، تبلیغ کردن محصول و فروختن آن به مشتری است. بازاریابی محصول شامل داشتن درک مناسب و شناخت کافی از مخاطبان هدف و استفاده از پیام رسانی و قرارگیری استراتژیک در بازار برای افزایش سودآوری و تقاضا برای محصولات می باشدچه چیزی باعث می شود تا بازاریابی محصول منحصر به فرد باشد؟ چه تفاوتهایی با بازاریابی مرسوم دارد؟ بیایید تفاوت هایشان را بررسی کنیم.

 

جهت مشاهده فایل ویدئو این نشست کلیک نمایید.

 

 

مدرس

آقای دکتر حمیدرضا عظیمی (دکتری مدیریت بازرگانی، مشاور بازاریابی اینترنتی و کسب و کار)

لطفا در صورت بروز هرگونه مشکل به شماره 09217023642 از طریق واتس اپ یا تلگرام پیام ارسال فرمایید

محتوای مرتبط

کارگاه

روش تحقیق کمی

زمان

اسفند ماه

1401

روز و ساعت برگزاری: متعاقبا اعلام خواهد شد

مدرس

خانم دکتر مهوش لطفی

ویدئوی آموزشی

فیلم آموزشی ویراستاری متون فارسی (مقدماتی)

زمان

اسفند ماه

1401

 

مدرس

خانم دکتر الهه وحیدی

کارگاه

مباحث پیشرفته یادگیری عمیق : تشخیص ناهنجاری داده‌ های چندمتغیره سری زمانی مبتنی بر شبکه‌ های توجه گرافی

زمان

اسفند ماه

1401

روز و ساعت برگزاری: متعاقبا اعلام خواهد شد

مدرس

آقای دکتر عبدالصمد کرامت فر

ویدئوی آموزشی

فیلم آموزشی فن ترجمه به روش چامسکی

زمان

اسفند ماه

1401

 

مدرس

آقای مهندس صالح رضایی وحدتی

ویدئوی آموزشی

طراحی و اجرای مطالعات کیفی: تحلیل داده‌ ها

زمان

اسفند ماه

1401

 

مدرس

آقای دکتر عیسی محمدی، آقای دکتر فضل اله احمدی (استادان دانشکده علوم پزشکی، دانشگاه تربیت مدرس)

کارگاه

آموزش مهارت های کاربردی در تدوین و چاپ مقالات ISI

زمان

بهمن ماه

1401

روز: پنجشنبه 27 بهمن 1401 ساعت:9 الی 14

مدرس

آقای دکتر سیدمجتبی شفاعی (پسا دکتری رشته مهندسی مکانیک بیوسیستم دانشگاه تهران)

ویدئوی آموزشی

دسته بندی متن با scikitlearn

زمان

اسفند ماه

1401

 

مدرس

آقای دکتر عبدالصمد کرامت فر

ویدئوی آموزشی

فیلم آموزشی آشنایی با Semantic Scholar

زمان

اسفند ماه

1401

 

مدرس

خانم محدثه رفیعی

ویدئوی آموزشی

اصول و روش های نمونه گیری در پژوهش های حوزه سلامت

زمان

اسفند ماه

1401

 

مدرس

آقای دکتر علی اصغر حائری مهریزی (عضو هیات علمی پژوهشکده علوم بهداشتی جهاددانشگاهی)

ویدئوی آموزشی

فیلم آموزشی مباحث پیشرفته یادگیری عمیق؛ Transformer

زمان

اسفند ماه

1401

 

مدرس

آقای دکتر عبدالصمد کرامت فر