مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مشخصات همایش/اطلاعات دوره

نتایج جستجو

2558

نتیجه یافت شد

مرتبط ترین ها

اعمال فیلتر

به روزترین ها

اعمال فیلتر

پربازدید ترین ها

اعمال فیلتر

پر دانلودترین‌ها

اعمال فیلتر

پر استنادترین‌ها

اعمال فیلتر

تعداد صفحات

27

انتقال به صفحه

آرشیو

سال

دوره

مشاهده شمارگان

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
نویسنده: 

محمدی امین اله

اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1403
  • دوره: 

    9
تعامل: 
  • بازدید: 

    312
  • دانلود: 

    107
چکیده: 

هوش مصنوعی به سازمان ها کمک می کند تا بهره ورتر باشند، روی ایده های جدید کار کنند و فراتر فکر کنند. تصمیم گیری در مدیریت، فرآیند انتخاب بهترین گزینه از بین چندین گزینه است که برای دستیابی به اهداف و مقاصد سازمانی انجام می شود. کیفیت، اثربخشی و چابکی تصمیم گیری به شدت بر عملکرد و موفقیت هر سازمانی تأثیر می گذارد. هوش مصنوعی، رویکرد مدیران سازمان ها در تصمیم گیری را متحول ساخته است. با استفاده از هوش مصنوعی، مدیران می توانند حجم وسیعی از داده را پردازش و الگوها را شناسایی کنند، بینش های عملی ارائه دهند و تصمیمات آگاهانه ای اتخاذ کنند که با اهداف سازمانی هماهنگ باشد. علاوه بر این، می توان در انجام کارهای روتین و شناسایی فرصت های بهینه سازی از آن کمک گرفت. این امر مدیران را قادر می سازد تا بیشتر بر تصمیم گیری استراتژیکِ مبتنی بر داده و پیش بینانه متمرکز شوند. هوش مصنوعی می تواند این اقدامات را با سطحی از سرعت و دقت انجام دهد که فراتر از توانایی انسان است و چابکی سازمانی را تقویت می کند. در مجموع، هوش مصنوعی می تواند به سازمان ها کمک کند تا بهره وری بیشتری داشته باشند و به رشد و موفقیت پایدار دست یابند. بنابراین در این مقاله به بررسی این موضوع پرداخته می شود که با استفاده از هوش مصنوعی و ابزارهای آن می توان تصمیم گیری استراتژیک در سازمان را تقویت نمود.

شاخص‌های تعامل:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 312

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 107
اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1403
  • دوره: 

    9
تعامل: 
  • بازدید: 

    75
  • دانلود: 

    41
کلیدواژه: 
چکیده: 

امروزه گردشگری هنری یکی از بازارهای با علایق ویژه است که رونق آن می تواند در توسعه گردشگری ایران بسیار تأثیرگذار باشد. در میان هنرهای کاربردی ایران، فرش دستبافت سابقه ای تاریخی و شهرت بالایی در جهان دارد ( قره شی و همکاران، 1402). نتیجه مطالعات نشان داده است، گسترش و تلفیق گردشگری و هنر فرش بافی تدبیری است که از آن تحت عنوان دریچه ای برای توسعه گردشگری پایدار، نام برده می شود و چه بسا سالانه گردشگران بسیاری از شهرها و کشورهای دیگر به اشتیاق مشاهده تمام زوایای تولید فرش، راهی شهرهای پرآوازه فرش بافی ایران میشوند ( زمانی نژاد، 1402). در واقع در دنیای امروز گردشگری به عنوان یکی از بزرگترین و متنوع ترین صنایع مطرح گردیده که از نظر اقتصادی جوامع را متاثر ساخته، به گونه ای که به دلیل عایدات ارزی بین المللی، بیشتر از سایر محصولات صنعتی از جمله نفت، خودرو و. . . اهمیت یافته است ( خانپور و آهنی، 1393). بررسی مطالعات موجود در این زمینه نشان میدهد فرش دستبافت ایران متأثر از ویژگیهای برجسته فرهنگی و هنری آن، همواره به عنوان یکی از کالاهای برجسته در سبد صادرات غیرنفتی ایران مطرح بوده است ( بلوچی و نعمت اللهی، 1399) و درآمد زایی بیشتر از صنعت توریسم با ابزاری پر قدمت و پرارزش مانند فرش در زمانی قطعیت می یابد که با بازاریابی گردشگری، علاقه مندان را ترغیب به دیدار از منطقه گردشگر پذیر نموده و با شناسایی بازارهای هدف جهت جذب گردشگران احتمالی و شناسایی توانمندی های انگیزشی و جاذبه های گردشگری مقصد گام های اساسی را برای این هدف بردارد ( زمانی نژاد، 1402)...

شاخص‌های تعامل:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 75

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 41
telegram sharing button
whatsapp sharing button
linkedin sharing button
twitter sharing button
email sharing button
email sharing button
email sharing button
sharethis sharing button