APA:
کپیفریدیان، کبری، رضایی، اکبر، و مصرآبادی، جواد. (1400). اثربخشی آموزش راهبردهای خودتنظیمی بر آمادگی به یادگیری الکترونیکی و یادگیری خود راهبر در دانشجویان مشغول به تحصیل در دوره های مجازی. آموزش و ارزشیابی (علوم تربیتی)، 14(55 )، 165-183. SID. https://sid.ir/paper/997817/fa
Vancouver:
کپیفریدیان کبری، رضایی اکبر، مصرآبادی جواد. اثربخشی آموزش راهبردهای خودتنظیمی بر آمادگی به یادگیری الکترونیکی و یادگیری خود راهبر در دانشجویان مشغول به تحصیل در دوره های مجازی. آموزش و ارزشیابی (علوم تربیتی)[Internet]. 1400؛14(55 ):165-183. Available from: https://sid.ir/paper/997817/fa
IEEE:
کپیکبری فریدیان، اکبر رضایی، و جواد مصرآبادی، “اثربخشی آموزش راهبردهای خودتنظیمی بر آمادگی به یادگیری الکترونیکی و یادگیری خود راهبر در دانشجویان مشغول به تحصیل در دوره های مجازی،” آموزش و ارزشیابی (علوم تربیتی)، vol. 14، no. 55 ، pp. 165–183، 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/997817/fa