مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

505
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

283
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

رابطه مدیریت کیفیت فراگیر بر بهبود عملکرد بازاریابی در شرکت تک کارون

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 پژوهش حاضر با هدف شناسائی و بررسی نقش و تاثیر مدیریت کیفیت فراگیر بر بهبود عملکرد بازاریابی شرکت تک ماکارون صورت گرفته است. بنابراین در ابتدا ابعاد مدیریت کیفیت فراگیر و ابعاد عملکرد بازاریابی شناسائی شده و سپس روابط بین متغیرهای شناسائی شده در قالب یک مدل معادلات ساختاری ارائه گردیده است.برای گردآوری داده های مربوط به سنجش متغیرهای تحقیق از دو پرسشنامه استفاده شده است. پرسشنامه مربوط مدیریت کیفیت فراگیر شامل 23 پرسش و پرسشنامه مربوط به عملکرد بازاریابی شامل 13 پرسش است. برای بررسی روایی پرسشنامه از روش اعتبار محتوا استفاده شده است. برای محاسبه پایایی از ضریب آلفای کرونباخ استفاده گردید و پایائی هر دو پرسشنامه بسیار مطلوب ارزیابی گردیده است. جامعه آماری این تحقیق شامل مدیران و سرپرستان و کارکنان شرکت تک ماکارون است. برای تجزیه و تحلیل داده های گردآوری شده و تعیین روابط بین متغیرها نیز از تکنیک مدل یابی معادلات ساختاری بهره گرفته شده است.همچنین تجزیه و تحلیل داده های بدست آمده با استفاده از نرم افزار آماری SPSS و LISREL صورت گرفته است.

چندرسانه ای

  • ثبت نشده است.
  • استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    آزما، محمدحسن، ستوده، فرشاد، حمزه لو، عباس، شایان مطلع، زهرا، و مالک اشتر، بهارک. (1396). رابطه مدیریت کیفیت فراگیر بر بهبود عملکرد بازاریابی در شرکت تک کارون. همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (اولین همایش بین المللی و سومین همایش ملی). SID. https://sid.ir/paper/896081/fa

    Vancouver: کپی

    آزما محمدحسن، ستوده فرشاد، حمزه لو عباس، شایان مطلع زهرا، مالک اشتر بهارک. رابطه مدیریت کیفیت فراگیر بر بهبود عملکرد بازاریابی در شرکت تک کارون. 1396. Available from: https://sid.ir/paper/896081/fa

    IEEE: کپی

    محمدحسن آزما، فرشاد ستوده، عباس حمزه لو، زهرا شایان مطلع، و بهارک مالک اشتر، “رابطه مدیریت کیفیت فراگیر بر بهبود عملکرد بازاریابی در شرکت تک کارون،” presented at the همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (اولین همایش بین المللی و سومین همایش ملی). 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/896081/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button