APA:
کپیبکایی جزی، فرزاد، حسینی فولادی، شیوا، و برادران، رزیتا. (1394). مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) راهکاری اثربخش در کسب مزیت رقابتی پایدار در فرآیند تجارت. کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری. SID. https://sid.ir/paper/859190/fa
Vancouver:
کپیبکایی جزی فرزاد، حسینی فولادی شیوا، برادران رزیتا. مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) راهکاری اثربخش در کسب مزیت رقابتی پایدار در فرآیند تجارت. 1394. Available from: https://sid.ir/paper/859190/fa
IEEE:
کپیفرزاد بکایی جزی، شیوا حسینی فولادی، و رزیتا برادران، “مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) راهکاری اثربخش در کسب مزیت رقابتی پایدار در فرآیند تجارت،” presented at the کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری. 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/859190/fa