video

sound

نسخه انگلیسی

بازدید:

636

دانلود:

211

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) راهکاری اثربخش در کسب مزیت رقابتی پایدار در فرآیند تجارت

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

کلیدواژه

مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) 

چکیده

 لطفا برای مشاهده چکیده به متن کامل (PDF) مراجعه فرمایید.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    بکایی جزی، فرزاد، حسینی فولادی، شیوا، و برادران، رزیتا. (1394). مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) راهکاری اثربخش در کسب مزیت رقابتی پایدار در فرآیند تجارت. کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری. SID. https://sid.ir/paper/859190/fa

    Vancouver: کپی

    بکایی جزی فرزاد، حسینی فولادی شیوا، برادران رزیتا. مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) راهکاری اثربخش در کسب مزیت رقابتی پایدار در فرآیند تجارت. 1394. Available from: https://sid.ir/paper/859190/fa

    IEEE: کپی

    فرزاد بکایی جزی، شیوا حسینی فولادی، و رزیتا برادران، “مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) راهکاری اثربخش در کسب مزیت رقابتی پایدار در فرآیند تجارت،” presented at the کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری. 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/859190/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی