APA:
کپیحسنی مقدم، نرگس. (1394). بررسی میزان رضایتمندی مراجعان و عوامل موثر بر آن از خدمات بانک و بیمه بانک سامان در شهر زنجان. کنفرانس بین المللی مدیریت و اقتصاد در قرن 21. SID. https://sid.ir/paper/855376/fa
Vancouver:
کپیحسنی مقدم نرگس. بررسی میزان رضایتمندی مراجعان و عوامل موثر بر آن از خدمات بانک و بیمه بانک سامان در شهر زنجان. 1394. Available from: https://sid.ir/paper/855376/fa
IEEE:
کپینرگس حسنی مقدم، “بررسی میزان رضایتمندی مراجعان و عوامل موثر بر آن از خدمات بانک و بیمه بانک سامان در شهر زنجان،” presented at the کنفرانس بین المللی مدیریت و اقتصاد در قرن 21. 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/855376/fa