video

sound

نسخه انگلیسی

بازدید:

323

دانلود:

1,193

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

بررسی میزان رضایتمندی مراجعان و عوامل موثر بر آن از خدمات بانک و بیمه بانک سامان در شهر زنجان

نویسندگان

حسنی مقدم نرگس

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 لطفا برای مشاهده چکیده به متن کامل (PDF) مراجعه فرمایید.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    حسنی مقدم، نرگس. (1394). بررسی میزان رضایتمندی مراجعان و عوامل موثر بر آن از خدمات بانک و بیمه بانک سامان در شهر زنجان. کنفرانس بین المللی مدیریت و اقتصاد در قرن 21. SID. https://sid.ir/paper/855376/fa

    Vancouver: کپی

    حسنی مقدم نرگس. بررسی میزان رضایتمندی مراجعان و عوامل موثر بر آن از خدمات بانک و بیمه بانک سامان در شهر زنجان. 1394. Available from: https://sid.ir/paper/855376/fa

    IEEE: کپی

    نرگس حسنی مقدم، “بررسی میزان رضایتمندی مراجعان و عوامل موثر بر آن از خدمات بانک و بیمه بانک سامان در شهر زنجان،” presented at the کنفرانس بین المللی مدیریت و اقتصاد در قرن 21. 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/855376/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی