مقاله مقاله همایش

مشخصات مقاله

video

sound

نسخه انگلیسی

بازدید:

460

دانلود:

186

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

بررسی نقش مشتری مداری در افزایش وفاداری مشتریان شرکت های بیمه

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 لطفا برای مشاهده چکیده به متن کامل (PDF) مراجعه فرمایید.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    شاکری، حسن، و موسوی قیداری، سمیه. (1393). بررسی نقش مشتری مداری در افزایش وفاداری مشتریان شرکت های بیمه. همایش بین المللی بیمه و توسعه. SID. https://sid.ir/paper/833206/fa

    Vancouver: کپی

    شاکری حسن، موسوی قیداری سمیه. بررسی نقش مشتری مداری در افزایش وفاداری مشتریان شرکت های بیمه. 1393. Available from: https://sid.ir/paper/833206/fa

    IEEE: کپی

    حسن شاکری، و سمیه موسوی قیداری، “بررسی نقش مشتری مداری در افزایش وفاداری مشتریان شرکت های بیمه،” presented at the همایش بین المللی بیمه و توسعه. 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/833206/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی