APA:
کپیهادی زاده مقدم، اکرم، جمالی کاپک، شهرام، و رضایی، مرتضی. (1391). مدل تاثیر برندسازی داخلی بر رفتار شهروندی برند در صنعت هتلداری. پژوهش های مدیریت در ایران، 16(@no)، 203-223. SID. https://sid.ir/paper/82716/fa
Vancouver:
کپیهادی زاده مقدم اکرم، جمالی کاپک شهرام، رضایی مرتضی. مدل تاثیر برندسازی داخلی بر رفتار شهروندی برند در صنعت هتلداری. پژوهش های مدیریت در ایران[Internet]. 1391؛16(@no):203-223. Available from: https://sid.ir/paper/82716/fa
IEEE:
کپیاکرم هادی زاده مقدم، شهرام جمالی کاپک، و مرتضی رضایی، “مدل تاثیر برندسازی داخلی بر رفتار شهروندی برند در صنعت هتلداری،” پژوهش های مدیریت در ایران، vol. 16، no. @no، pp. 203–223، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/82716/fa