مقاله مقاله همایش

مشخصات مقاله

همایش: کنفرانس مهندسی معدن ایران | سال:1387 | دوره برگزاری:2

video

sound

نسخه انگلیسی

بازدید:

82

دانلود:

84

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

توسعه نرم افزار مدل ترکیبی تخصیص کامیون-شاول در معادن روباز

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

کلیدواژه

چکیده

 تحلیل روش های بهینه سازی حمل و نقل کامیون ها را می توان به دو روش کلی تخصیص ثابت و انعطاف پذیر تقسیم کرد. مدل های تخصیص زمان- واقعی به قصد بهبود عملکرد سیستم کامیون- شاول مورد استفاده واقع می شوند. در این مقاله مدل ترکیبی از روش های تخصیص ثابت و انعطاف پذیر ارائه می شود. با استفاده از مدل ترکیبی, در شروع عملیات به روش ثابت, تخصیص کامیون ها انجام یافته و پس از اتمام سیکل عملیاتی کامیون به صورت انعطاف پذیر, گسیل کامیون ها شروع می شود. در خلال هر دوره برنامه ریزی با به کارگیری روش تخصیص ثابت, اطلاعات لازم برای تحلیل نتایج به نرم افزار منتقل شده و مناسب ترین ترکیب باربر با بار کننده ملاک تخصیص دوره بعد قرار می گیرد. مدل پیشنهادی در معدن سنگ آهن بافق (چغارت) واقع در ناحیه مرکزی ایران مورد تحلیل واقع شده است. و نتایج آن با نرم افزار ARENA و تخصیص ثابت مقایسه گردیده است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.





  • تبلیغات

    مرکز اطلاعات علمی SID
    مرکز اطلاعات علمی SID
    مرکز اطلاعات علمی SID
    مرکز اطلاعات علمی SID
    مرکز اطلاعات علمی SID
    مرکز اطلاعات علمی SID
    مرکز اطلاعات علمی SID
    مرکز اطلاعات علمی SID