مقاله طرح

مشخصات مقاله

مجری: واحد استان یزد
سال:1388 | تاریخ پایان: آذر 1388

video

sound

نسخه انگلیسی

بازدید:

239

دانلود:

0

استناد:

اطلاعات طرح

عنوان

بررسی محصولات بازار هدف شرکت پاکسان (دو مرحله)

شماره مسلسل

نویسندگان

مژگان-محمدیان

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

کلیدواژه

ثبت نشده است

چکیده

 هدف از اجرای این طرح بررسی سهم بازار محصولات شرکت پاکسان در مقایسه با رقبا و امکان سنجی ورود محصول جدید به بازار بوده است و جامعه آماری این تحقیق که مورد مطالعه قرار گرفته است، فروشندگان شهرستان های یزد و میبد با حجم 300 نمونه که در دو مرحله صورت گرفته است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    محمدیان، مژگان. (آذر 1388). بررسی محصولات بازار هدف شرکت پاکسان (دو مرحله). تهران، ایران: مراکز جهاد دانشگاهی. https://sid.ir/paper/803691/fa

    Vancouver: کپی

    محمدیان مژگان. [Internet]. بررسی محصولات بازار هدف شرکت پاکسان (دو مرحله). تهران، ایران: مراکز جهاد دانشگاهی؛ آذر 1388. Available from: https://sid.ir/paper/803691/fa

    IEEE: کپی

    مژگان محمدیان، “بررسی محصولات بازار هدف شرکت پاکسان (دو مرحله)،” ایران، مراکز جهاد دانشگاهی، آذر 1388. [Online]. Available: https://sid.ir/paper/803691/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    مرکز اطلاعات علمی SID
    ویراستاری