مقاله طرح

مشخصات مقاله

مجری: پژوهشکده فناوری اطلاعات و ارتباطات
سال:1387 | تاریخ پایان: آذر 1387

video

sound

نسخه انگلیسی

بازدید:

208

دانلود:

0

استناد:

اطلاعات طرح

عنوان

بازاریابی از طریق موتورهای جستجو

شماره مسلسل

نویسندگان

محمد-درزی

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

کلیدواژه

ثبت نشده است

چکیده

 امروزه بازاریابی الکترونیکی به عنوان یکی از زیر مجموعه های کسب و کار الکترونیکی (E-business) محسوب می شود که دارای تکنیک ها و ابزارهای مخصوص به خود است. در این راستا یکی از روش های بازاریابی الکترونیکی، استفاده از موتورهای جستجو برای این مهم است، لذا شناسایی روش ها و ابزارهای لازم برای بازاریابی از طریق موتورهای جستجو (SEM) و دستیابی به موفقیت در آن ضروری است. در این طرح پژوهشی پس از تعریف بازاریابی الکترونیکی، فرایندها و نحوه ارزیابی بازاریابی الکترونیکی مورد بررسی قرار گرفت و در ادامه موتورهای جستجو و نحوه تعامل وب سایت با آنها بررسی شد. در بخش بعدی، اصول و روش ساخت یک برنامه بازاریابی بررسی گردید و پس از آن بخش های مختلف نرم افزار Word Tracker به عنوان یکی از ابزارهای اصلی این روش مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی

    استناددهی

    APA: کپی

    درزی، م. (آذر 1387). بازاریابی از طریق موتورهای جستجو (73054). (مراکز جهاد دانشگاهی). https://sid.ir/paper/786985/fa

    Vancouver: کپی

    درزی محمد. بازاریابی از طریق موتورهای جستجو [Internet]. sid.ir. مراکز جهاد دانشگاهی: Iran; آذر 1387 [cited آذر 1387]. Available from: https://sid.ir/paper/786985/fa

    IEEE: کپی

    درزی، م.،, “بازاریابی از طریق موتورهای جستجو,” Iran, مراکز جهاد دانشگاهی, آذر 1387. Accessed: آذر 1387. [Online]. Available: https://sid.ir/paper/786985/fa






    مرکز اطلاعات علمی SID
    مرکز اطلاعات علمی SID
    ویراستاری
    مرکز اطلاعات علمی SID