APA:
کپیحسینی، میرزاحسن، یزدان پناه، احمدعلی، و فرهادی نهاد، رومینا. (1391). بررسی تاثیرات مستقیم و غیرمستقیم عناصر بازاریابی رابطه ای بر وفاداری دانشجویان. پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی، 18(4 (66))، 121-143. SID. https://sid.ir/paper/68009/fa
Vancouver:
کپیحسینی میرزاحسن، یزدان پناه احمدعلی، فرهادی نهاد رومینا. بررسی تاثیرات مستقیم و غیرمستقیم عناصر بازاریابی رابطه ای بر وفاداری دانشجویان. پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی[Internet]. 1391؛18(4 (66)):121-143. Available from: https://sid.ir/paper/68009/fa
IEEE:
کپیمیرزاحسن حسینی، احمدعلی یزدان پناه، و رومینا فرهادی نهاد، “بررسی تاثیرات مستقیم و غیرمستقیم عناصر بازاریابی رابطه ای بر وفاداری دانشجویان،” پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی، vol. 18، no. 4 (66)، pp. 121–143، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/68009/fa