APA:
کپیحسین نژاد، زهرا، ناظمی، شمس الدین، و رحیم نیا، فریبرز. (1397). تأثیراستراتژی های اکتشافی و پالایشی بر تصویر برند و تعهد مشتری به واسطه ی عملکرد برند. پژوهش های مدیریت راهبردی، 24(68 )، 13-36. SID. https://sid.ir/paper/523377/fa
Vancouver:
کپیحسین نژاد زهرا، ناظمی شمس الدین، رحیم نیا فریبرز. تأثیراستراتژی های اکتشافی و پالایشی بر تصویر برند و تعهد مشتری به واسطه ی عملکرد برند. پژوهش های مدیریت راهبردی[Internet]. 1397؛24(68 ):13-36. Available from: https://sid.ir/paper/523377/fa
IEEE:
کپیزهرا حسین نژاد، شمس الدین ناظمی، و فریبرز رحیم نیا، “تأثیراستراتژی های اکتشافی و پالایشی بر تصویر برند و تعهد مشتری به واسطه ی عملکرد برند،” پژوهش های مدیریت راهبردی، vol. 24، no. 68 ، pp. 13–36، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/523377/fa