مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

نشریه: روانشناسی افراد استثنایی
سال:1396 | دوره:7 | شماره:28
صفحه شروع:137 | صفحه پایان:157

video

sound

نسخه انگلیسی

بازدید:

70

دانلود:

27

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی مقایسه ای درک روابط واژگانی در گفتمان روایی دانش آموزان عادی و سندرم داون آموزش پذیر فارسی زبان

صفحات

 صفحه شروع 137 | صفحه پایان 157

چکیده

 لطفا برای مشاهده چکیده به متن کامل (PDF) مراجعه فرمایید.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی

    کارگاه های پیشنهادی