video

sound

نسخه انگلیسی

بازدید:

421

دانلود:

510

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

ابعاد فرهنگی در تبلیغات بازرگانی: مطالعه ی تبلیغات تلویزیونی شبکه های سراسری ایران

صفحات

 صفحه شروع 81 | صفحه پایان 92

چکیده

 لطفا برای مشاهده چکیده به متن کامل (PDF) مراجعه فرمایید.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    صمیمی، شهرزاد، و ظفرمند، سیدجواد. (1394). ابعاد فرهنگی در تبلیغات بازرگانی: مطالعه ی تبلیغات تلویزیونی شبکه های سراسری ایران. نامه هنرهای تجسمی و کاربردی، 8(15 )، 81-92. SID. https://sid.ir/paper/514979/fa

    Vancouver: کپی

    صمیمی شهرزاد، ظفرمند سیدجواد. ابعاد فرهنگی در تبلیغات بازرگانی: مطالعه ی تبلیغات تلویزیونی شبکه های سراسری ایران. نامه هنرهای تجسمی و کاربردی[Internet]. 1394؛8(15 ):81-92. Available from: https://sid.ir/paper/514979/fa

    IEEE: کپی

    شهرزاد صمیمی، و سیدجواد ظفرمند، “ابعاد فرهنگی در تبلیغات بازرگانی: مطالعه ی تبلیغات تلویزیونی شبکه های سراسری ایران،” نامه هنرهای تجسمی و کاربردی، vol. 8، no. 15 ، pp. 81–92، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/514979/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی

  • ثبت نشده است.