video

sound

نسخه انگلیسی

بازدید:

519

دانلود:

447

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی نقش واسطه گری درگیری تحصیلی در ارتباط با سبک های مشارکت در یادگیری و عملکرد تحصیلی دانشجویان

صفحات

 صفحه شروع 109 | صفحه پایان 132

چکیده

 لطفا برای مشاهده چکیده به متن کامل (PDF) مراجعه فرمایید.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    حکیم زاده، رضوان، قاسمی، مجید، و مقدم زاده، علی. (1395). بررسی نقش واسطه گری درگیری تحصیلی در ارتباط با سبک های مشارکت در یادگیری و عملکرد تحصیلی دانشجویان. پژوهش در نظام های آموزشی، 10(34)، 109-132. SID. https://sid.ir/paper/502800/fa

    Vancouver: کپی

    حکیم زاده رضوان، قاسمی مجید، مقدم زاده علی. بررسی نقش واسطه گری درگیری تحصیلی در ارتباط با سبک های مشارکت در یادگیری و عملکرد تحصیلی دانشجویان. پژوهش در نظام های آموزشی[Internet]. 1395؛10(34):109-132. Available from: https://sid.ir/paper/502800/fa

    IEEE: کپی

    رضوان حکیم زاده، مجید قاسمی، و علی مقدم زاده، “بررسی نقش واسطه گری درگیری تحصیلی در ارتباط با سبک های مشارکت در یادگیری و عملکرد تحصیلی دانشجویان،” پژوهش در نظام های آموزشی، vol. 10، no. 34، pp. 109–132، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/502800/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی