Start: 2/6/2023 4:40:27 PMEnd: 2/6/2023 4:40:28 PM >> 689

video

sound

نسخه انگلیسی

بازدید:

214

دانلود:

117

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی رابطه میان مولفه های برنامه درسی پنهان با ابعاد گرایش به تفکر انتقادی دانشجویان

صفحات

 صفحه شروع 87 | صفحه پایان 112

چکیده

 لطفا برای مشاهده چکیده به متن کامل (pdf) مراجعه فرمایید.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی

    استناددهی