video

sound

نسخه انگلیسی

بازدید:

792

دانلود:

363

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

Clinical Competency: صلاحیت بالینی

صفحات

 صفحه شروع 280 | صفحه پایان 282

کلیدواژه

ثبت نشده است

چکیده

 یکی از ویژگی های بارز آموزش پزشکی، لزوم یادگیری مهارت های عملی و ارتباطی در کنار آموزش های نظری و دانش تئوریک می باشد. پرورش مهارت های بالینی، عنصر پایه آموزش پزشکی و بخش مهمی از برنامه های محوری کلیه، دانشکده های پزشکی را تشکیل می دهد. کلیه دانشجویان پزشکی می بایست مهارت هایی را که برای آینده حرفه ای خود به آن نیاز دارند مانند مهارت گرفتن شرح حال، معاینه فیزیکی، مهارت های ارتباطی، تشخیصی و درمانی، مهارت های مدیریتی در زمینه های بهداشتی درمانی، طبابت مبتنی بر شواهد، توانایی استدلال و تصمیم گیری بالینی، کار تیمی، توانایی سرپرستی تیم بهداشتی و نیز توانایی مراقبت از بیماران را به نحو احسن آموخته، در عمل به کار گیرند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    قنادی، کورش، عنبری، خاطره، و زنده دل، ابوالفضل. (1392). Clinical Competency: صلاحیت بالینی. گام های توسعه در آموزش پزشکی (STRIDES IN DEVELOPMENT OF MEDICAL EDUCATION)، 10(3)، 280-282. SID. https://sid.ir/paper/477955/fa

    Vancouver: کپی

    قنادی کورش، عنبری خاطره، زنده دل ابوالفضل. Clinical Competency: صلاحیت بالینی. گام های توسعه در آموزش پزشکی (STRIDES IN DEVELOPMENT OF MEDICAL EDUCATION)[Internet]. 1392؛10(3):280-282. Available from: https://sid.ir/paper/477955/fa

    IEEE: کپی

    کورش قنادی، خاطره عنبری، و ابوالفضل زنده دل، “Clinical Competency: صلاحیت بالینی،” گام های توسعه در آموزش پزشکی (STRIDES IN DEVELOPMENT OF MEDICAL EDUCATION)، vol. 10، no. 3، pp. 280–282، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/477955/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی