video

sound

نسخه انگلیسی

بازدید:

1,454

دانلود:

861

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

پیشایندها و پیامدهای ارزش ویژه برند سبز

صفحات

 صفحه شروع 31 | صفحه پایان 51

چکیده

 لطفا برای مشاهده چکیده به متن کامل (PDF) مراجعه فرمایید.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    هادی زاده مقدم، اکرم، جمالی کاپک، شهرام، و موسوی، سیدحسین. (1391). پیشایندها و پیامدهای ارزش ویژه برند سبز. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، 11(10 (پیاپی 43))، 31-51. SID. https://sid.ir/paper/470188/fa

    Vancouver: کپی

    هادی زاده مقدم اکرم، جمالی کاپک شهرام، موسوی سیدحسین. پیشایندها و پیامدهای ارزش ویژه برند سبز. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))[Internet]. 1391؛11(10 (پیاپی 43)):31-51. Available from: https://sid.ir/paper/470188/fa

    IEEE: کپی

    اکرم هادی زاده مقدم، شهرام جمالی کاپک، و سیدحسین موسوی، “پیشایندها و پیامدهای ارزش ویژه برند سبز،” چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، vol. 11، no. 10 (پیاپی 43)، pp. 31–51، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/470188/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی