APA:
کپیمعتمدی، عبداله، برقی ایرانی، زیبا، و کریمی، بهروز. (1391). مقایسه اثربخشی سه شیوه آموزش مستقیم, آموزش به کمک کامپیوتر و ترکیبی بر کاهش مشکلات دانش آموزان دارای اختلال ریاضی. ناتوانی های یادگیری، 2(2)، 76-100. SID. https://sid.ir/paper/210172/fa
Vancouver:
کپیمعتمدی عبداله، برقی ایرانی زیبا، کریمی بهروز. مقایسه اثربخشی سه شیوه آموزش مستقیم, آموزش به کمک کامپیوتر و ترکیبی بر کاهش مشکلات دانش آموزان دارای اختلال ریاضی. ناتوانی های یادگیری[Internet]. 1391؛2(2):76-100. Available from: https://sid.ir/paper/210172/fa
IEEE:
کپیعبداله معتمدی، زیبا برقی ایرانی، و بهروز کریمی، “مقایسه اثربخشی سه شیوه آموزش مستقیم, آموزش به کمک کامپیوتر و ترکیبی بر کاهش مشکلات دانش آموزان دارای اختلال ریاضی،” ناتوانی های یادگیری، vol. 2، no. 2، pp. 76–100، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/210172/fa