APA:
کپیمومنی، مهدی، اسفیدانی، محمدرحیم، و حیدری، علی. (1391). بررسی تاثیر عوامل سازمانی بر پذیرش استفاده از نیروگاه های تولید همزمان برق و حرارت CHP توسط مشتریان سازمانی. تحقیقات بازاریابی نوین، 2(2 (پیاپی 5))، 37-50. SID. https://sid.ir/paper/194652/fa
Vancouver:
کپیمومنی مهدی، اسفیدانی محمدرحیم، حیدری علی. بررسی تاثیر عوامل سازمانی بر پذیرش استفاده از نیروگاه های تولید همزمان برق و حرارت CHP توسط مشتریان سازمانی. تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1391؛2(2 (پیاپی 5)):37-50. Available from: https://sid.ir/paper/194652/fa
IEEE:
کپیمهدی مومنی، محمدرحیم اسفیدانی، و علی حیدری، “بررسی تاثیر عوامل سازمانی بر پذیرش استفاده از نیروگاه های تولید همزمان برق و حرارت CHP توسط مشتریان سازمانی،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 2، no. 2 (پیاپی 5)، pp. 37–50، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/194652/fa