video

sound

نسخه انگلیسی

بازدید:

804

دانلود:

264

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی تاثیر عوامل سازمانی بر پذیرش استفاده از نیروگاه های تولید همزمان برق و حرارت CHP توسط مشتریان سازمانی

صفحات

 صفحه شروع 37 | صفحه پایان 50

چکیده

 در این تحقیق هدف بررسی تاثیر عوامل سازمانی موثر بر پذیرش استفاده از نیروگاه های تولید همزمان برق و حرارت CHP (مولدهای مقیاس کوچک) توسط مصرف کنندگان سازمانی است. عوامل سازمانی شامل هفت متغیر ارزش های سازمانی, ادراک, نمایندگان سازمان, اهداف و وظایف سازمان, تکنولوژی, ساختار سازمانی و منابع سازمانی است. این تحقیق از نظر هدف کاربردی, از نظر روش توصیفی-پیمایشی است. ابزار جمع آوری اطلاعات پرسشنامه ای است که توسط محقق تهیه شده است. پرسشنامه ها بر اساس مطالعات تئوریکی و طیف شش گزینه ای لیکرت تهیه شد. روایی محتوایی پرسشنامه از نظر اساتید و کارشناسان مثبت ارزیابی گردید. پایایی پرسشنامه نیز با استفاده از ضریب آلفای کرونباخ به میزان 0.955 محاسبه شد. با استفاده از آمار توصیفی و روش ها‏ی استنباطی (روش تحلیل همبستگی) تجزیه و تحلیل شد. نتایج به دست آمده از این تحقیق نشان داد که اولا کلیه متغیرهای عوامل سازمانی فوق بر پذیرش استفاده از نیروگاه های تولید همزمان برق و حرارت) CHP مولدهای مقیاس کوچک) توسط مصرف کنندگان سازمانی موثر هستند و ثانیا ترتیب اهمیت و اثرگذاری عوامل سازمانی به صورت منابع سازمانی, اهداف و وظایف سازمانی, ادراک, نمایندگان سازمان, تکنولوژی, ارزش های سازمانی و ساختار سازمانی است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

    استناددهی

    APA: کپی

    مومنی، مهدی، اسفیدانی، محمدرحیم، و حیدری، علی. (1391). بررسی تاثیر عوامل سازمانی بر پذیرش استفاده از نیروگاه های تولید همزمان برق و حرارت CHP توسط مشتریان سازمانی. تحقیقات بازاریابی نوین، 2(2 (پیاپی 5))، 37-50. SID. https://sid.ir/paper/194652/fa

    Vancouver: کپی

    مومنی مهدی، اسفیدانی محمدرحیم، حیدری علی. بررسی تاثیر عوامل سازمانی بر پذیرش استفاده از نیروگاه های تولید همزمان برق و حرارت CHP توسط مشتریان سازمانی. تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1391؛2(2 (پیاپی 5)):37-50. Available from: https://sid.ir/paper/194652/fa

    IEEE: کپی

    مهدی مومنی، محمدرحیم اسفیدانی، و علی حیدری، “بررسی تاثیر عوامل سازمانی بر پذیرش استفاده از نیروگاه های تولید همزمان برق و حرارت CHP توسط مشتریان سازمانی،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 2، no. 2 (پیاپی 5)، pp. 37–50، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/194652/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی