APA:
کپیدشت بزرگی، زهرا. (1395). رابطه تعلل ورزی و کمال گرایی تحصیلی با فرسودگی تحصیلی و عملکرد تحصیلی در دانشجویان پزشکی. راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی)، 9(1)، 34-41. SID. https://sid.ir/paper/174325/fa
Vancouver:
کپیدشت بزرگی زهرا. رابطه تعلل ورزی و کمال گرایی تحصیلی با فرسودگی تحصیلی و عملکرد تحصیلی در دانشجویان پزشکی. راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی)[Internet]. 1395؛9(1):34-41. Available from: https://sid.ir/paper/174325/fa
IEEE:
کپیزهرا دشت بزرگی، “رابطه تعلل ورزی و کمال گرایی تحصیلی با فرسودگی تحصیلی و عملکرد تحصیلی در دانشجویان پزشکی،” راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی)، vol. 9، no. 1، pp. 34–41، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/174325/fa