video

sound

نسخه انگلیسی

بازدید:

1,488

دانلود:

629

استناد:

2

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

شبیه سازی در آموزش پرستاری

صفحات

 صفحه شروع 161 | صفحه پایان 167

چکیده

 مقدمه: شبیه سازی, نسخه ای از بعضی وسایل حقیقی یا موقعیت های کاری است که تلاش دارد, بعضی جنبه های رفتاری سیستمی فیزیکی یا انتزاعی را به وسیله رفتار سیستم دیگری نمایش دهد. هدف اصلی از کاربرد شبیه سازی در مراقبت های بهداشتی, آماده سازی دانشجویان برای مواجهه با موقعیت های بالینی است که امنیت بیمار را افزایش, خطاها را کاهش و قضاوت های بالینی پرستاران را بهبود می دهد. این روش از پیچیدگی زیاد یادگیری که در دنیای واقعی وجود دارد می کاهد. در این روش دانشجویان فرصت تسلط بر مهارت هایی را به دست می آورند که در دنیای واقعی امکان کسب آن کمتر است. شبیه سازها به گونه ای برنامه ریزی می شوند که بتوانند در مقابل اقدامات ناصحیح دانشجویان واکنش نشان داده و با بازخورد مناسب, نسبت به تصحیح اقدامات کمک نمایند.نتیجه گیری: شبیه سازی منجر به تغییر نگرش در یادگیرنده, آمادگی یادگیرنده برای یادگیری نقش های جدید, کمک به یادگیرندگان برای درک نقش حرفه ای, نمایش نقش های تاثیرگذار بر یادگیرندگان, افزایش انگیزه و علاقه در یادگیرنده و ایجاد فرآیندهای تفکر انتقادی در یادگیرندگان می شود.

استنادها

ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    پازارگادی، مهرنوش، و صادقی، رقیه. (1389). شبیه سازی در آموزش پرستاری. راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی)، 3(4 (مسلسل 10))، 161-167. SID. https://sid.ir/paper/174228/fa

    Vancouver: کپی

    پازارگادی مهرنوش، صادقی رقیه. شبیه سازی در آموزش پرستاری. راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی)[Internet]. 1389؛3(4 (مسلسل 10)):161-167. Available from: https://sid.ir/paper/174228/fa

    IEEE: کپی

    مهرنوش پازارگادی، و رقیه صادقی، “شبیه سازی در آموزش پرستاری،” راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی)، vol. 3، no. 4 (مسلسل 10)، pp. 161–167، 1389، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/174228/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی