APA:
کپیخوانچه سپهر، شیرزاد، و ناصری، عرفان. (1389). نقش بازنمایی رسانه ای الگوهای مصرف در شکل گیری نگرش ها و رفتارهای مصرفی مخاطبان. پژوهشهای ارتباطی (پژوهش و سنجش)، 17(1 (پیاپی 61))، 119-147. SID. https://sid.ir/paper/152837/fa
Vancouver:
کپیخوانچه سپهر شیرزاد، ناصری عرفان. نقش بازنمایی رسانه ای الگوهای مصرف در شکل گیری نگرش ها و رفتارهای مصرفی مخاطبان. پژوهشهای ارتباطی (پژوهش و سنجش)[Internet]. 1389؛17(1 (پیاپی 61)):119-147. Available from: https://sid.ir/paper/152837/fa
IEEE:
کپیشیرزاد خوانچه سپهر، و عرفان ناصری، “نقش بازنمایی رسانه ای الگوهای مصرف در شکل گیری نگرش ها و رفتارهای مصرفی مخاطبان،” پژوهشهای ارتباطی (پژوهش و سنجش)، vol. 17، no. 1 (پیاپی 61)، pp. 119–147، 1389، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/152837/fa