Start: 2/6/2023 12:59:47 PMEnd: 2/6/2023 12:59:48 PM >> 718

video

sound

نسخه انگلیسی

بازدید:

1,909

دانلود:

649

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

مطالعه کارکردهای آمیخته بازاریابی خدمات (7P) در افزایش کیفیت بورس اوراق بهادار تهران با ارائه آمیخته های جدید بازاریابی مالی بورس اوراق بهادار

صفحات

 صفحه شروع 1 | صفحه پایان 20

چکیده

 هدف اصلی این تحقیق مطالعه کارکردهای آمیخته بازاریابی خدمات در افزایش کیفیت خدمات و افزایش سرمایه گذاری بورس اوراق بهادار تهران با ارائه آمیخته های بازاریابی جدید بورس اوراق بهادار تهران می باشد. بر طبق سوالات مطرح شده و بر پایه این واقعیت که محقق در تلاش برای بررسی تفاوت ها و شباهت های یافته های تحقیق با قالب منابع می باشد, هدف این مقاله بر مبنای روش تحقیق قرار دارد. روش این تحقیق توصیفی- پیمایشی است و برای تکمیل اطلاعات در مورد موضوع مورد مطالعه رویکرد کیفی را برای انتخاب نمونه ها, جمع آوری داده ها, تحلیل و نتیجه گیری و پاسخ به سوالات تحقیق مورد استفاده قرار داده ایم. بر طبق سوالات تحقیق در این مطالعه روش جمع آوری داده ها به بحث گفتگو و اسناد و مصاحبه های عمیق محدود شد. چون اندازه و تعداد نمونه نامشخص بود از اشباع نظریه به عنوان روش نمونه گیری استفاده شد و برای افزایش اعتماد و اعتبار تحقیق با تمام دپارتمان های مرتبط که درگیر این موضوع بودند مصاحبه صورت گرفت. برای تحلیل اطلاعات جمع آوری شده از رویکرد کیفی و روش مایلز و هوبرمن بهره مند شدیم. نتایج به دست آمده از تحقیق نشان داد, آمیخته های بازاریابی خدمات کاملا در بورس اوراق بهادار تهران کاربرد فراوانی داشته و همچنین در افزایش کیفیت خدمات تاثیر خیلی زیادی دارد و همچنین نتایج به دست آمده از 5 سوال تحقیق, سه عامل (نقدینگی و شفافیت, تصویب دستورالعمل ها و قوانین و مقررات تسهیل کننده سرمایه گذاری, تنوع شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران) را به عنوان آمیخته های جدید بازاریابی مالی مطرح کردند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی

    استناددهی