APA:
کپیصنایعی، علی، انصاری، آذرنوش، و عباس پور، فردوس. (1397). تحلیل تأثیر شواهد برند و آوازه برند بر ترغیب به انتخاب مراجعان به استفاده از مراکز درمانی با نقش میانجی تصویر برند (مطالعه موردی: آزمایشگاه های تشخیص طبی منتخب شهر اصفهان). مدیریت بازرگانی، 10(3 )، 509-528. SID. https://sid.ir/paper/140236/fa
Vancouver:
کپیصنایعی علی، انصاری آذرنوش، عباس پور فردوس. تحلیل تأثیر شواهد برند و آوازه برند بر ترغیب به انتخاب مراجعان به استفاده از مراکز درمانی با نقش میانجی تصویر برند (مطالعه موردی: آزمایشگاه های تشخیص طبی منتخب شهر اصفهان). مدیریت بازرگانی[Internet]. 1397؛10(3 ):509-528. Available from: https://sid.ir/paper/140236/fa
IEEE:
کپیعلی صنایعی، آذرنوش انصاری، و فردوس عباس پور، “تحلیل تأثیر شواهد برند و آوازه برند بر ترغیب به انتخاب مراجعان به استفاده از مراکز درمانی با نقش میانجی تصویر برند (مطالعه موردی: آزمایشگاه های تشخیص طبی منتخب شهر اصفهان)،” مدیریت بازرگانی، vol. 10، no. 3 ، pp. 509–528، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/140236/fa