APA:
کپیهمدانی، زهره، حقانی، فریبا، و لیاقت دار، محمد جواد. (1390). مقایسه تاثیر یادگیری از طریق همیاری با روش تلفیقی سخنرانی کوتاه و پرسش و پاسخ بر پیشرفت تحصیلی درس زیست شناسی. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، 8(30)، 3-10. SID. https://sid.ir/paper/127294/fa
Vancouver:
کپیهمدانی زهره، حقانی فریبا، لیاقت دار محمد جواد. مقایسه تاثیر یادگیری از طریق همیاری با روش تلفیقی سخنرانی کوتاه و پرسش و پاسخ بر پیشرفت تحصیلی درس زیست شناسی. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)[Internet]. 1390؛8(30):3-10. Available from: https://sid.ir/paper/127294/fa
IEEE:
کپیزهره همدانی، فریبا حقانی، و محمد جواد لیاقت دار، “مقایسه تاثیر یادگیری از طریق همیاری با روش تلفیقی سخنرانی کوتاه و پرسش و پاسخ بر پیشرفت تحصیلی درس زیست شناسی،” پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، vol. 8، no. 30، pp. 3–10، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/127294/fa