video

sound

نسخه انگلیسی

بازدید:

1,416

دانلود:

471

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

تاثیر بازاریابی داخلی بر اثربخشی کارگروهی در آموزش عالی: مطالعه موردی دانشگاه اصفهان

صفحات

 صفحه شروع 41 | صفحه پایان 59

چکیده

 لطفا برای مشاهده چکیده به متن کامل (PDF) مراجعه فرمایید.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

    استناددهی

    APA: کپی

    نصراصفهانی، علی، فرخی، مجتبی، و امانی، مجتبی. (1391). تاثیر بازاریابی داخلی بر اثربخشی کارگروهی در آموزش عالی: مطالعه موردی دانشگاه اصفهان. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، 11(9 (پیاپی 42))، 41-59. SID. https://sid.ir/paper/115547/fa

    Vancouver: کپی

    نصراصفهانی علی، فرخی مجتبی، امانی مجتبی. تاثیر بازاریابی داخلی بر اثربخشی کارگروهی در آموزش عالی: مطالعه موردی دانشگاه اصفهان. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))[Internet]. 1391؛11(9 (پیاپی 42)):41-59. Available from: https://sid.ir/paper/115547/fa

    IEEE: کپی

    علی نصراصفهانی، مجتبی فرخی، و مجتبی امانی، “تاثیر بازاریابی داخلی بر اثربخشی کارگروهی در آموزش عالی: مطالعه موردی دانشگاه اصفهان،” چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، vol. 11، no. 9 (پیاپی 42)، pp. 41–59، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/115547/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی